Referent/ka správy majetku (doba určitá)
Aktualizováno:
18. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
VM 23/25/K
Zařazeno na pozici:
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
• vzdělání VOŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
• dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
• znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
• dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
Náplň práce
• kontrola odpočtů spotřeby elektrické energie a plynu pro provoz veřejného osvětlení
• agenda pojištění veřejného osvětlení a městského mobiliáře včetně pojištění odpovědnosti za provoz
• dohled nad obnovou veřejného osvětlení
• zajištění agendy nájemních smluv k veřejnému osvětlení a mobiliáři
• evidence veřejných zakázek
• vyřizování stížností, oznámení, podmětů a petic občanů ve svěřené oblasti
• agenda pojištění veřejného osvětlení a městského mobiliáře včetně pojištění odpovědnosti za provoz
• dohled nad obnovou veřejného osvětlení
• zajištění agendy nájemních smluv k veřejnému osvětlení a mobiliáři
• evidence veřejných zakázek
• vyřizování stížností, oznámení, podmětů a petic občanů ve svěřené oblasti
Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo klikněte na odkaz níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY1KCE0%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY1KCE0/UD_volne-misto_HOM_referent_SM_2824_VM23-25.pdf
Nabídky se strukturovaným životopisem v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 26. září 2025.
Předmět zprávy prosím označte: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – referent/referentka správy majetku/VM23/25/K-PER.
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo klikněte na odkaz níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY1KCE0%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY1KCE0/UD_volne-misto_HOM_referent_SM_2824_VM23-25.pdf
Nabídky se strukturovaným životopisem v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 26. září 2025.
Předmět zprávy prosím označte: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – referent/referentka správy majetku/VM23/25/K-PER.
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Gabriela Kolářová
Mobil:
5622.gabriela.kolaro
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem