CO POTŘEBUJETE PRO TUTO PRÁCI?
zkušenosti v podobné práci (minimálně 3 roky)
zkušenosti s ERP;
znalost Microsoft NAVISION
znalost maloobchodních procesů je výhodou
zkušenosti s reportingovými řešeními (zkušenosti s analytikou a datovou analýzou jsou výhodou);
znalost SQL (SQL dotazy a uložené procedury);
standardní administrativní schopnosti v oblasti ICT (servery a pracovní stanice MS Windows, Active Directory, standardní infrastruktura, inventář SW a HW atd.);
koncepční, analytické a na řešení problémů orientované myšlení;
proaktivní, cílevědomá a dobře organizovaná osobnost;
smysl pro odpovědnost, schopnost dodržovat termíny, týmový hráč
schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat krátké termíny
Navision Specialista Praha
Aktualizováno:
11. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
70000 - 75000 Kč za měsíc
Firma:
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Hlavním úkolem tohoto týmu je udržovat naše centrální softwarové systémy aktuální prostřednictvím inovací.
Vaše hlavní úkoly a odpovědnosti jsou :
koordinace a účast na implementaci nových funkcí, testování a nastavení systému
proaktivní identifikace a řešení problémů v systémech
správa a údržba ERP systému Navision
vývoj, implementace a údržba základních pracovních postupů souvisejících s ICT
příprava dokumentů, zpráv a datového toku SQL
Vaše hlavní úkoly a odpovědnosti jsou :
koordinace a účast na implementaci nových funkcí, testování a nastavení systému
proaktivní identifikace a řešení problémů v systémech
správa a údržba ERP systému Navision
vývoj, implementace a údržba základních pracovních postupů souvisejících s ICT
příprava dokumentů, zpráv a datového toku SQL
Nabízíme
CO ZA TO ZÍSKÁTE?
Vaše práce má přímý dopad: vše, co děláte, vede k lepší a rychlejší implementaci inovativních nových iniciativ. Každý den pracujete v dynamickém, multikulturním prostředí. Ideální místo pro rozvoj vašeho talentu na maximum.
Kromě tohoto inspirativního pracovního prostředí vám nabízíme:
nadšený tým, který se na vás těší;
neformální, praktický způsob práce: výsledky se počítají, ale především vzájemný respekt a dobrá atmosféra;
osobní rozvoj a mnoho kariérních příležitostí v neustále rostoucí a úspěšné společnosti;
samozřejmě konkurenceschopný plat
HPP na dobu neurčitou
stravné vyplácené ve mzdě, cca 2100 Kč měsíčně čistého podle pracovních dnů
zaměstnanecké slevy na naše produkty
možnost příspěvku zaměstnavatele na penzijní připojištění
vitamínové balíčky dvakrát ročně
Multi sport karta s příspěvkem
30 dní dovolené - dovolená 25 dní dovolené - za každý odpracovaný rok 1 den dovolené navíc
Vaše práce má přímý dopad: vše, co děláte, vede k lepší a rychlejší implementaci inovativních nových iniciativ. Každý den pracujete v dynamickém, multikulturním prostředí. Ideální místo pro rozvoj vašeho talentu na maximum.
Kromě tohoto inspirativního pracovního prostředí vám nabízíme:
nadšený tým, který se na vás těší;
neformální, praktický způsob práce: výsledky se počítají, ale především vzájemný respekt a dobrá atmosféra;
osobní rozvoj a mnoho kariérních příležitostí v neustále rostoucí a úspěšné společnosti;
samozřejmě konkurenceschopný plat
HPP na dobu neurčitou
stravné vyplácené ve mzdě, cca 2100 Kč měsíčně čistého podle pracovních dnů
zaměstnanecké slevy na naše produkty
možnost příspěvku zaměstnavatele na penzijní připojištění
vitamínové balíčky dvakrát ročně
Multi sport karta s příspěvkem
30 dní dovolené - dovolená 25 dní dovolené - za každý odpracovaný rok 1 den dovolené navíc
Název firmy
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 608 487 555
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem