Obchodní asistentka (M/Ž) Praha
Aktualizováno:
11. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
35000 - 40000 Kč za měsíc
Značka:
121_128
Zařazeno na pozici:
Firma:
JISTU recruitment s.r.o.
Požadavky
Pro našeho klienta, předního českého výrobce samolepicích etiket, který v polygrafii působí již 30 let hledáme pro rozšíření stávajícího týmu motivovaného a zkušeného kandidáta nebo kandidátku na pozici Obchodní asistent/ka pro firemní klienty a zákazníky napříč celým průmyslovým odvětvím, například Zentiva, Loreal, Spak, Škoda auto, Stock, Becherovka, Dermacol, Ryor, Kostelecké uzeniny, dále mnoho vinařů, výrobců chemie, malých pivovarů a výrobců dalších zajímavých produktů.
Vaší náplní práce bude:
-Přímá spolupráce s obchodními zástupci a zákazníky
-Vyřizování veškerých požadavků od zákazníků a kolegů (písemně i telefonicky)
-Úzká spolupráce s technologem, DTP studiem a logistikou
-Zpracovávání objednávek a jejich zadávání do systému
-Zpracovávání kalkulací a cenových nabídek
-Práce ve firemním systému (samozřejmě zaučíme)
Požadujeme:
-Minimálně středoškolské vzdělání
-Plynulou češtinu a základní znalost angličtiny, převážně pro písemnou komunikaci
-Velmi vysokou úroveň komunikace a chuť komunikovat napříč týmem kolegů
-Vstřícnost, samostatnost a pozitivní přístup k dosažení výsledků
-Pečlivost, ochotu a smysl pro detail
-Znalost práce s Outlookem, Wordem a Excelem
-Schopnost aktivně hledat s klienty optimální řešení a řešit jejich požadavky
Nabízíme:
-Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
-Mzdové ohodnocení od 35 000 Kč a bonusový systém za výkon a týmový výsledek, přičemž horní hranice není omezena
-Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
-Rodinnou atmosféru/neformální prostředí
-Mobilní telefon a notebook
-Flexibilní pracovní dobu, po zaučení možnost homeoffice
-Cafeterii
-Dovoz obědů na pracoviště
-Příspěvek na stravování a dopravu
-Příspěvek na důchodové pojištění
-Multisport kartu
-Firemní a společenské akce
V-ýbornou dostupnost MHD/ z metra Zličín jen 5 minut autobusem do kanceláře
Vaší náplní práce bude:
-Přímá spolupráce s obchodními zástupci a zákazníky
-Vyřizování veškerých požadavků od zákazníků a kolegů (písemně i telefonicky)
-Úzká spolupráce s technologem, DTP studiem a logistikou
-Zpracovávání objednávek a jejich zadávání do systému
-Zpracovávání kalkulací a cenových nabídek
-Práce ve firemním systému (samozřejmě zaučíme)
Požadujeme:
-Minimálně středoškolské vzdělání
-Plynulou češtinu a základní znalost angličtiny, převážně pro písemnou komunikaci
-Velmi vysokou úroveň komunikace a chuť komunikovat napříč týmem kolegů
-Vstřícnost, samostatnost a pozitivní přístup k dosažení výsledků
-Pečlivost, ochotu a smysl pro detail
-Znalost práce s Outlookem, Wordem a Excelem
-Schopnost aktivně hledat s klienty optimální řešení a řešit jejich požadavky
Nabízíme:
-Spolupráci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
-Mzdové ohodnocení od 35 000 Kč a bonusový systém za výkon a týmový výsledek, přičemž horní hranice není omezena
-Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
-Rodinnou atmosféru/neformální prostředí
-Mobilní telefon a notebook
-Flexibilní pracovní dobu, po zaučení možnost homeoffice
-Cafeterii
-Dovoz obědů na pracoviště
-Příspěvek na stravování a dopravu
-Příspěvek na důchodové pojištění
-Multisport kartu
-Firemní a společenské akce
V-ýbornou dostupnost MHD/ z metra Zličín jen 5 minut autobusem do kanceláře
Název firmy
JISTU recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Ing. Dita Sukupová
Tel:
604 197 580
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem