vedoucí oddělení spisové služby a služeb veřejnosti odboru kancelář ředitele (m, ž) Brno

Aktualizováno:

29. 4. 2025

Lokalita pracoviště:

Brno

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

30810 - 44770 Kč za měsíc

Firma:

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Požadavky

Hledáme uchazeče, který nejen rozumí spisové službě, ale dokáže ji modernizovat!
Pokud máte zkušenosti s řízením spisové služby, orientujete se v digitalizaci
a máte vizi pro inovace, jste ideální kandidát!

Co vás na této pozici čeká?
 odpovědnost za spisovou službu v souladu s platnou legislativou a právními předpisy
 koordinace a zajištění kvalitních služeb veřejnosti (Czech POINT, podatelna, pokladna) s důrazem na zjednodušení procesů
 implementace inovací – robotická automatizace rutinních procesů, digitalizace dokumentů
a modernizace systémů
 úzká spolupráce s ostatními odbory na zlepšování procesů a zavádění nových postupů
 prosazování změn a optimalizace postupů ve spisové službě a souvisejících administrativních procesech
 efektivní vedení týmu 10 kolegů, se zodpovědností za dosažení stanovených cílů

Koho hledáme?
 vysokoškolsky vzdělaného odborníka (magisterský studijní program)
 profesionála s výbornou znalostí legislativy spisové služby a její praktické aplikace
 kandidáta orientovaného na kvalitu a modernizaci veřejné správy
 aktivního leadera, který umí komunikovat napříč odbory a efektivně prosazovat změny s ohledem na potřeby úřadu
 manažera se zkušenostmi s řízením týmu, projektovým managementem a digitalizací procesů

Náplň práce

Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 14.05.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.

K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.

Kontaktní pracovník: Mgr. Martin Koníček
vedoucí odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz

Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz

nebo další informace na: www.jmk.cz


Těšíme se na setkání s vámi!

Nabízíme

Co vám můžeme nabídnout?
 práci s reálným dopadem na modernizaci úřadu
 prostor pro inovace, podporu zavádění nových technologií a zlepšování procesů
 špičkové manažerské vzdělávání
 atraktivní platové podmínky a osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
 pružnou pracovní dobu
 pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
 stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den,
 příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
 Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
 firemní mateřskou školu
 neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Krajský úřad Jihomoravského kraje

Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
Tel: 541651205
E-mail: zaslat e-mail s životopisem