Hledáme uchazeče, který nejen rozumí spisové službě, ale dokáže ji modernizovat!
Pokud máte zkušenosti s řízením spisové služby, orientujete se v digitalizaci
a máte vizi pro inovace, jste ideální kandidát!
Co vás na této pozici čeká?
odpovědnost za spisovou službu v souladu s platnou legislativou a právními předpisy
koordinace a zajištění kvalitních služeb veřejnosti (Czech POINT, podatelna, pokladna) s důrazem na zjednodušení procesů
implementace inovací – robotická automatizace rutinních procesů, digitalizace dokumentů
a modernizace systémů
úzká spolupráce s ostatními odbory na zlepšování procesů a zavádění nových postupů
prosazování změn a optimalizace postupů ve spisové službě a souvisejících administrativních procesech
efektivní vedení týmu 10 kolegů, se zodpovědností za dosažení stanovených cílů
Koho hledáme?
vysokoškolsky vzdělaného odborníka (magisterský studijní program)
profesionála s výbornou znalostí legislativy spisové služby a její praktické aplikace
kandidáta orientovaného na kvalitu a modernizaci veřejné správy
aktivního leadera, který umí komunikovat napříč odbory a efektivně prosazovat změny s ohledem na potřeby úřadu
manažera se zkušenostmi s řízením týmu, projektovým managementem a digitalizací procesů
vedoucí oddělení spisové služby a služeb veřejnosti odboru kancelář ředitele (m, ž) Brno
Aktualizováno:
29. 4. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
30810 - 44770 Kč za měsíc
Firma:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Požadavky
Náplň práce
Místo výkonu práce: Brno, Žerotínovo náměstí 3
Platové podmínky: platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 14.05.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Martin Koníček
vedoucí odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Platové podmínky: platová třída 13 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, po zapracování možnost osobního ohodnocení a odměn odpovídající výkonu
Nástup: co nejdříve, případně dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 14.05.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis a motivační dopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Martin Koníček
vedoucí odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 261, e-mail: konicek.martin@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Nabízíme
Co vám můžeme nabídnout?
práci s reálným dopadem na modernizaci úřadu
prostor pro inovace, podporu zavádění nových technologií a zlepšování procesů
špičkové manažerské vzdělávání
atraktivní platové podmínky a osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
pružnou pracovní dobu
pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den,
příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
firemní mateřskou školu
neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
práci s reálným dopadem na modernizaci úřadu
prostor pro inovace, podporu zavádění nových technologií a zlepšování procesů
špičkové manažerské vzdělávání
atraktivní platové podmínky a osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
pružnou pracovní dobu
pět týdnů dovolené + 3 plně hrazené sick days
stravenkový paušál v hodnotě 116 Kč/den,
příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1.300 Kč/měsíc
Ticket Benefit Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
firemní mateřskou školu
neformální akce, příjemný pracovní kolektiv
Název firmy
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
Tel:
541651205
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem