Specialisté v oblasti prodeje a nákupu ostatních produktů (kromě inf a kom technologii) Praha
Aktualizováno:
29. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
65012 Kč
Značka:
28550300710
Firma:
EH Business Services s.r.o.
Náplň práce
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Kavková Markéta, e-mail: marketa.kavkova@ibs-sro.com
Pozice Customer Service Reprezentative ABU
- Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách.
Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorními členy týmu. Zajišťuje správnou správu objednávek: Nabídky, objednávky, dodávky a faktury, vyřizuje reklamace produktů a služeb, zajišťuje splnění místních zákonných požadavků
Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem), dovednosti na telefonu (pozitivní, přátelské, profesionální),nezávislý, motivovaný a cílevědomý, spolehlivý a vysoký smysl pro odpovědnost, obchodní dovednosti (schopnost naslouchat prodejním příležitostem a jednat podle nich), flexibilita (v pracovní době a přidělených úlohách),schopnost obsluhovat počítačové systémy s přesností a efektivitou (ERP, CRM a Excel), jednaci jazyk AJ.
Pozice Customer Service Reprezentative ABU
- Primární interní kontakt pro zákazníka a (vyhrazené) obchodní zástupce v terénu pro všechny procesy týkající se cenových nabídek, správy objednávek a informací o produktech / dodávkách.
Zodpovědnost za včasný příjem, sledování a vyřizování objednávek a požadavků zákazníků s důrazem na přesnost a profesionalitu, ovládá znalost aktuálního produktového portfolia. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a podpoře prodeje. Sdílí znalosti s juniorními členy týmu. Zajišťuje správnou správu objednávek: Nabídky, objednávky, dodávky a faktury, vyřizuje reklamace produktů a služeb, zajišťuje splnění místních zákonných požadavků
Výborné komunikační schopnosti (slovem i písmem), dovednosti na telefonu (pozitivní, přátelské, profesionální),nezávislý, motivovaný a cílevědomý, spolehlivý a vysoký smysl pro odpovědnost, obchodní dovednosti (schopnost naslouchat prodejním příležitostem a jednat podle nich), flexibilita (v pracovní době a přidělených úlohách),schopnost obsluhovat počítačové systémy s přesností a efektivitou (ERP, CRM a Excel), jednaci jazyk AJ.
Podobné nabídky práce
Správce informačních a komunikačních technologií, tř. 11
před týdnem Praha - Černý Most Městská část Praha 1425280 - 37170 Kč za měsíc
Koordinátor zakázek - údržba křižovatek a tunelových technologií
dnes Praha 4 ELTODO, a.s.30000 - 38000 Kč za měsíc
Urgent: Store Manager v oblasti beauty - Praha
aktivní nabídka Praha Hofmann Wizard s.r.o.\nImport45000 - 50000 Kč za měsíc
Projektový manažer v oblasti pozemních staveb (stavbyvedoucí)
před 2 dny Praha JOBSTART s.r.o.45000 - 70000 Kč za měsíc
Interní podpora prodeje-stavebniny (M/Ž) 8h/ den Uhříněves
před 4 dny Praha ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.35000 - 40000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
EH Business Services s.r.o.
Kontaktní osoba:
Markéta Kavková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.