Store manager Brno
Aktualizováno:
25. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Brno
Značka:
1639166014
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Jste zkušený lídr, kterého baví motivovat a vést lidi? Máte zkušenosti v oblasti maloobchodního prostředí a domluvíte se anglicky? Je pro Vás výzvou vést moderní prodejnu a podílet se na jejím zdokonalování? Pak se neváhejte přihlásit.
náplň práce
zodpovídat za organizaci práce na naší prodejně
vést tým prodejních konzultantů, podporovat jejich rozvoj a měřit jejich výkonnost
stanovovat plány a klíčové ukazatele výkonnosti s cílem dosáhnout stanovených prodejních cílů pro celý tým
poskytovat profesionální služby zákazníkům
zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému
odpovídat za dostupnost informačních materiálů pro zákazníky
odpovídat za organizaci školení, seminářů a akcí pro zákazníky
co vám nabídneme
bonusy a příplatky
slevy na firemní produkty
25 dní dovolené
příspěvek na stravování
bonus za doporučení nového kolegy
příspěvky na životní pojištění
příspěvky na penzijní připojištění
teambuildingy, večeře a další týmové akce
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici
AJ na úrovni min. B2
práce s PC (MS Office)
zkušenosti s ERP (SAP) a CRM, výhodou
zkušenosti s vedením a motivací týmu
efektivní komunikace a organizace práce
zaměření na zákazníka a umění řešení požadavků
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
náplň práce
zodpovídat za organizaci práce na naší prodejně
vést tým prodejních konzultantů, podporovat jejich rozvoj a měřit jejich výkonnost
stanovovat plány a klíčové ukazatele výkonnosti s cílem dosáhnout stanovených prodejních cílů pro celý tým
poskytovat profesionální služby zákazníkům
zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému
odpovídat za dostupnost informačních materiálů pro zákazníky
odpovídat za organizaci školení, seminářů a akcí pro zákazníky
co vám nabídneme
bonusy a příplatky
slevy na firemní produkty
25 dní dovolené
příspěvek na stravování
bonus za doporučení nového kolegy
příspěvky na životní pojištění
příspěvky na penzijní připojištění
teambuildingy, večeře a další týmové akce
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání
min. 2 roky praxe na obdobné pozici
AJ na úrovni min. B2
práce s PC (MS Office)
zkušenosti s ERP (SAP) a CRM, výhodou
zkušenosti s vedením a motivací týmu
efektivní komunikace a organizace práce
zaměření na zákazníka a umění řešení požadavků
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem