Správce/správkyně poplatků

Aktualizováno:

26. 4. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Značka:

VR 71/24/K

Firma:

Magistrát Hlavního města Praha

Požadavky

• vzdělání VOŠ/SŠ s maturitní zkouškou
• orientace v zákoně o místních poplatcích a v daňovém řádu
• znalost práce na PC (MS Office, internet)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• samostatnost, pečlivost
• výhodou praxe ve veřejné správě

Náplň práce

• zajišťování daňového řízení, např. vyhotovování rozhodnutí o registraci plátce, úhradě poplatku a úroků z prodlení, rozhodování o odvolání podle daňového řádu
• zajišťování agendy správy poplatků za komunální odpad, zejména registrace a evidence plátců a poplatníků, reklamační řízení týkající se svozu komunálního odpadu, provádění místního šetření
• evidence a archivace dokumentů v elektronické spisové službě
• výkon funkce pověřené/ho hlavní/ho účetní/ho v rámci vnitřního kontrolního systému

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.

Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 2. května 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.

Nabízíme

• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• po zapracování možnost občasné práce z domova
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Magistrát Hlavního města Praha

Kontaktní osoba:
Gabriela Kolářová
Mobil: 5622.gabriela.kolaro
E-mail: zaslat e-mail s životopisem