Zkušený logistický koordinátor - Praha 4 (45 až 60.000 Kč)
Aktualizováno:
16. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
45000 - 60000 Kč/měsíc
Značka:
2000200583
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Požadavky
Hledám zkušeného logistického koordinátora
komunikativní AJ min. B2 (denní využití v mluvené i písemné formě)
zkušenosti se zajištěním kompletní dokumentace pro námořní/leteckou/pozemní přepravu - import/export
znalost INCOTERMS
Potřebujeme logistického experta a nadšence, který je velmi administrativně zdatný a velmi dobře se orientuje v oblasti námořních, leteckých a pozemních přeprav - od poptávky, nakládky, přes veškeré související dokumenty, proclení, certifikáty, atesty, ověření dokladů a jednání s úřady v zemích doručení.
Vaším úkolem bude:
► příprava kompletní dokumentace pro námořní/leteckou/pozemní přepravu - export/import
► zajištění celních předpisů, vyhledání možností přepravy, komunikace s celým světem
► zadávání dat do systému a evidence dokumentů
► dohlížení na rozpočet ohledně přeprav
► sledování průběhu projektů a souvisejících přeprav, objednávek, vytváření a archivace dokumentace k objednávkám
Co od Vás očekáváme?
️ zkušenosti v oboru logistiky a mezinárodních přeprav
️ znalost INCOTERMS
️ komunikativní znalost angličtiny a češtiny, další jazyk výhodou
️ výborné komunikační dovednosti
️ proaktivitu, schopnost zvládat stresové situace, dobrý timemanagement
️ administrativní znalost, budete pracovat v interním systému a Excelu
Vaše odměna?
komunikativní AJ min. B2 (denní využití v mluvené i písemné formě)
zkušenosti se zajištěním kompletní dokumentace pro námořní/leteckou/pozemní přepravu - import/export
znalost INCOTERMS
Potřebujeme logistického experta a nadšence, který je velmi administrativně zdatný a velmi dobře se orientuje v oblasti námořních, leteckých a pozemních přeprav - od poptávky, nakládky, přes veškeré související dokumenty, proclení, certifikáty, atesty, ověření dokladů a jednání s úřady v zemích doručení.
Vaším úkolem bude:
► příprava kompletní dokumentace pro námořní/leteckou/pozemní přepravu - export/import
► zajištění celních předpisů, vyhledání možností přepravy, komunikace s celým světem
► zadávání dat do systému a evidence dokumentů
► dohlížení na rozpočet ohledně přeprav
► sledování průběhu projektů a souvisejících přeprav, objednávek, vytváření a archivace dokumentace k objednávkám
Co od Vás očekáváme?
️ zkušenosti v oboru logistiky a mezinárodních přeprav
️ znalost INCOTERMS
️ komunikativní znalost angličtiny a češtiny, další jazyk výhodou
️ výborné komunikační dovednosti
️ proaktivitu, schopnost zvládat stresové situace, dobrý timemanagement
️ administrativní znalost, budete pracovat v interním systému a Excelu
Vaše odměna?
Název firmy
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková
Mobil:
736 482 328
Tel:
736 482 328
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem