Podpora obchodního oddělení/Zákaznický servis s AJ - Praha 4 - Michle (40-52.000 Kč)
Aktualizováno:
26. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
40000 - 52000 Kč/měsíc
Značka:
2000183713
Zařazeno na pozici:
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Požadavky
Lokalita: Praha 4 Michle
Mzda: 40-52.000 Kč (podle zkušeností
Nutná komunikativní znalost AJ na úrovni B2
Hledám kandidáta nebo kandidátku do technicky zaměřené společnosti.
Firma je zahraniční a budete potřebovat komunikativní znalost ČJ a AJ
Nejedná se o telesales ani žádné navolávání ani akvizice.
Vaším úkolem bude administrativní správa zakázek, koordinace obchodních případů, zákaznický servis, řešení reklamací apod.
Hledáme stabilního a loajálního zaměstnance, který na pozici vydrží minimálně 2-3 roky a déle, nejedná se o žádný zástup za RD apod. Počítáme s Vámi dlouhodobě.
Musíte být týmový hráč, administrativně zdatný/á, schopný/á komunikovat s klienty.
Budete pracovat v interním systému, starat se o dokumenty, zpracovávat objednávky a komunikovat se zákazníky telefonicky, emailem.
Musíte být schopný/á naučit se technické věci a řešit je se zákazníky.
Ke mzdě počítejte také 150 Kč stravenky, 5 týdnů dovolené, možnost parkování, občerstvení na pracovišti, můžeme nabídnout i možnost čerpat občas Homeoffice.
V případě zájmu o bližší informace pošlete své CV v angličtině přes odpovědní formulář.
Mzda: 40-52.000 Kč (podle zkušeností
Nutná komunikativní znalost AJ na úrovni B2
Hledám kandidáta nebo kandidátku do technicky zaměřené společnosti.
Firma je zahraniční a budete potřebovat komunikativní znalost ČJ a AJ
Nejedná se o telesales ani žádné navolávání ani akvizice.
Vaším úkolem bude administrativní správa zakázek, koordinace obchodních případů, zákaznický servis, řešení reklamací apod.
Hledáme stabilního a loajálního zaměstnance, který na pozici vydrží minimálně 2-3 roky a déle, nejedná se o žádný zástup za RD apod. Počítáme s Vámi dlouhodobě.
Musíte být týmový hráč, administrativně zdatný/á, schopný/á komunikovat s klienty.
Budete pracovat v interním systému, starat se o dokumenty, zpracovávat objednávky a komunikovat se zákazníky telefonicky, emailem.
Musíte být schopný/á naučit se technické věci a řešit je se zákazníky.
Ke mzdě počítejte také 150 Kč stravenky, 5 týdnů dovolené, možnost parkování, občerstvení na pracovišti, můžeme nabídnout i možnost čerpat občas Homeoffice.
V případě zájmu o bližší informace pošlete své CV v angličtině přes odpovědní formulář.
Název firmy
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková
Mobil:
736 482 328
Tel:
736 482 328
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem