Asistent/ka obchodního oddělení - Praha 10
Aktualizováno:
17. 4. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
35000 - 45000 Kč/měsíc
Značka:
2000202066
Zařazeno na pozici:
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Požadavky
Hledáme pečlivou administrativní podporu do obchodního oddělení. Budete podporou obchodních zástupců a budete komunikovat s klienty a a dodavateli ve společnosti, která se zabývá stavební technikou.
Nejedná se o obchodní pozici, pouze o administrativu. Práce je vhodná i pro absolventy!
Co od Vás očekáváme?
Zájem o dlouhodobou spolupráci
Zájem pracovat v technicky zaměřené společnosti a podporovat obchodní oddělení, vztah k administrativní práci včetně základní fakturační činnosti
Angličtinu alespoň na základní úrovni (min. písemná forma a pro orientaci v dokumentech, nebát se mluvit)
Jak bude vypadat Váš den?
► Podpora obchodních zástupců - řešení obchodních případů od A do Z
► Zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek, tvorba obchodních smluv dle vzorů
► Přijímání informací od prodejců o rozjednaných či uskutečněných obchodech
► Zasílání objednávek dodavatelům, kontakt v případě komplikací
► Fakturace
► Podpora kanceláře, komunikace s mateřskou centrálou
Co Vám klient nabízí?
Dlouhodobou spolupráci na HPP
Práci v 4-členném kolektivu
Stávající kolegyně Vás plně zaučí, budete mít stejnou náplň práce
Firemní benefity – sick days, stravenky, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, multisportka
Nástup možný ihned
Práci vhodnou i pro absolventy
Nejedná se o obchodní pozici, pouze o administrativu. Práce je vhodná i pro absolventy!
Co od Vás očekáváme?
Zájem o dlouhodobou spolupráci
Zájem pracovat v technicky zaměřené společnosti a podporovat obchodní oddělení, vztah k administrativní práci včetně základní fakturační činnosti
Angličtinu alespoň na základní úrovni (min. písemná forma a pro orientaci v dokumentech, nebát se mluvit)
Jak bude vypadat Váš den?
► Podpora obchodních zástupců - řešení obchodních případů od A do Z
► Zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek, tvorba obchodních smluv dle vzorů
► Přijímání informací od prodejců o rozjednaných či uskutečněných obchodech
► Zasílání objednávek dodavatelům, kontakt v případě komplikací
► Fakturace
► Podpora kanceláře, komunikace s mateřskou centrálou
Co Vám klient nabízí?
Dlouhodobou spolupráci na HPP
Práci v 4-členném kolektivu
Stávající kolegyně Vás plně zaučí, budete mít stejnou náplň práce
Firemní benefity – sick days, stravenky, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, multisportka
Nástup možný ihned
Práci vhodnou i pro absolventy
Název firmy
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková
Mobil:
736 482 328
Tel:
736 482 328
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem