Finanční kontrolor Liberec
Aktualizováno:
11. 3. 2024
Lokalita pracoviště:
Liberec
Značka:
A10333
Zařazeno na pozici:
Firma:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Požadavky
* SŠ/VŠ ekonomického směru
* praxe v controllingu min. 2 roky
* zkušenost s používáním finančního softwaru SAP R/3 výhodou
* vynikající analytické schopnosti a schopnost poskytovat strategické doporučení na základě dat
* schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat s ostatními odděleními v rámci společnosti
* zkušenosti v oblasti finanční analýzy, plánování a řízení nákladů
* schopnost připravovat a analyzovat finanční zprávy a reporty
* znalost právních předpisů v oblasti financí a daní, příprava měsíčních a týdenních reportů
* komunikativní znalost AJ (znalost NJ výhodou)
* zkušenost s MS Office - zejména MS Excel
* praxe v controllingu min. 2 roky
* zkušenost s používáním finančního softwaru SAP R/3 výhodou
* vynikající analytické schopnosti a schopnost poskytovat strategické doporučení na základě dat
* schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat s ostatními odděleními v rámci společnosti
* zkušenosti v oblasti finanční analýzy, plánování a řízení nákladů
* schopnost připravovat a analyzovat finanční zprávy a reporty
* znalost právních předpisů v oblasti financí a daní, příprava měsíčních a týdenních reportů
* komunikativní znalost AJ (znalost NJ výhodou)
* zkušenost s MS Office - zejména MS Excel
Náplň práce
Hledá zkušeného a ambiciózního Finančního kontrolora, který bude hrát klíčovou roli v naší společnosti.
Pokud máte zkušenosti s finanční analýzou, plánováním a kontrolou nákladů, a touhu posunout naši společnost na novou úroveň, pak hledáme právě vás!
* příprava krátkodobého plánování a spolupráce na střednědobém plánování
* zpracování plánovaných kalkulací nákladů vyráběných produktů a projektových kalkulací návratnosti investic
* spolupráce na procesech trvalého zlepšování efektivity výroby (např. hledání úspor a kontinuální snižování nákladů)
* spolupráce na plánování nákladových středisek a měsíční vyhodnocování skutečných nákladů a výkonů středisek
* optimalizace dat v systému SAP, ladění výkazů ve spolupráci s centrální IT podporou
Pokud máte zkušenosti s finanční analýzou, plánováním a kontrolou nákladů, a touhu posunout naši společnost na novou úroveň, pak hledáme právě vás!
* příprava krátkodobého plánování a spolupráce na střednědobém plánování
* zpracování plánovaných kalkulací nákladů vyráběných produktů a projektových kalkulací návratnosti investic
* spolupráce na procesech trvalého zlepšování efektivity výroby (např. hledání úspor a kontinuální snižování nákladů)
* spolupráce na plánování nákladových středisek a měsíční vyhodnocování skutečných nákladů a výkonů středisek
* optimalizace dat v systému SAP, ladění výkazů ve spolupráci s centrální IT podporou
Nabízíme
* Možnost účastnit se strategických rozhodovacích procesů a ovlivnit budoucí směřování společnosti.
* Pracovní prostředí, které podporuje inovace a profesní rozvoj.
* Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefitní balíček.
* Příležitost pracovat v mezinárodním prostředí a rozšiřovat své znalosti.
* Pracovní prostředí, které podporuje inovace a profesní rozvoj.
* Konkurenceschopné finanční ohodnocení a benefitní balíček.
* Příležitost pracovat v mezinárodním prostředí a rozšiřovat své znalosti.
Název firmy
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Kontaktní osoba:
Petra Stančevová
Tel:
+420 733 641 991
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem