Požadavky na kandidáta
- Vysokoškolské vzdělání technického směru
- Minimálně 5 let zkušeností na manažerské pozici v oblasti obchodu
- Prokazatelná zkušenost s vedením obchodního týmu
- Zkušenost s nadnárodním obchodním prostředím
- Plynulá znalost českého a anglického jazyka (další jazyk výhodou)
- Silné obchodní myšlení, analytické schopnosti a výborné komunikační dovednosti
- Ochota cestovat, včetně zahraničních služebních cest.
Country Sales Manager
Aktualizováno:
16. 12. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
120000 - 140000 Kč za měsíc
Značka:
1001765
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Country Sales Manager (Brno)
Mezinárodní prostředí | Strategická role | Evropský přesah
Pro nadnárodní společnost se sídlem v Brně hledáme zkušeného Country Sales Managera / Managerku, který/á převezme odpovědnost za řízení a rozvoj obchodních aktivit v České republice s přesahem do evropských trhů.
Součástí role jsou pravidelné služební cesty po Evropě a úzká spolupráce s mezinárodními partnery.
Náplň práce
- Tvorba a implementace prodejní strategie
- Péče o stávající portfolio zákazníků a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů
- Akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí
- Vyjednávání obchodních a smluvních podmínek
- Analýza zákaznického portfolia a obchodních dat
- Správa skladových zásob v návaznosti na obchodní aktivity
- Řízení a monitoring obchodních aktivit v rámci České republiky
- Roční plánování, hodnocení výkonu a plnění stanovených cílů
- Reporting výsledků, trendů a klíčových ukazatelů v evropském kontextu
- Vedení, rozvoj a mentoring prodejního týmu
- Reprezentace společnosti na veletrzích, konferencích a odborných akcích
Mezinárodní prostředí | Strategická role | Evropský přesah
Pro nadnárodní společnost se sídlem v Brně hledáme zkušeného Country Sales Managera / Managerku, který/á převezme odpovědnost za řízení a rozvoj obchodních aktivit v České republice s přesahem do evropských trhů.
Součástí role jsou pravidelné služební cesty po Evropě a úzká spolupráce s mezinárodními partnery.
Náplň práce
- Tvorba a implementace prodejní strategie
- Péče o stávající portfolio zákazníků a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů
- Akvizice nových zákazníků a obchodních příležitostí
- Vyjednávání obchodních a smluvních podmínek
- Analýza zákaznického portfolia a obchodních dat
- Správa skladových zásob v návaznosti na obchodní aktivity
- Řízení a monitoring obchodních aktivit v rámci České republiky
- Roční plánování, hodnocení výkonu a plnění stanovených cílů
- Reporting výsledků, trendů a klíčových ukazatelů v evropském kontextu
- Vedení, rozvoj a mentoring prodejního týmu
- Reprezentace společnosti na veletrzích, konferencích a odborných akcích
Nabízíme
- Práci na smlouvu na dobu neurčitou
- Motivující výkonnostní bonusy nad rámec fixní mzdy
- Firemní automobil
- Další atraktivní firemní benefity
- Stabilní zázemí nadnárodní společnosti a mezinárodní spolupráci
- Motivující výkonnostní bonusy nad rámec fixní mzdy
- Firemní automobil
- Další atraktivní firemní benefity
- Stabilní zázemí nadnárodní společnosti a mezinárodní spolupráci
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 724 404 372
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
