Recepční / Administrativní podpora (částečný úvazek – DPP/DPČ) Praha 9 - Kyje
Aktualizováno:
15. 12. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha 9 - Kyje
Typ pracovního vztahu:
Částečný úvazek
Nabízený plat:
16000 - 20000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
Orienta Czech s.r.o.\nOrienta HUB PP
Požadavky
pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
základní orientaci v administrativě
uživatelskou znalost MS Excel
ochotu učit se nové věci
pokročilou znalost angličtiny
Nabízíme
základní orientaci v administrativě
uživatelskou znalost MS Excel
ochotu učit se nové věci
pokročilou znalost angličtiny
Nabízíme
Náplň práce
1/ Recepce a office podpora
- zajišťování kurýrních služeb
- objednávání kancelářských a provozních potřeb (Activa, Alza, Rohlík, reklamní předměty pro obchodní oddělení)
- odpovědnost za kuchyňku (kávovar, myčka, voda, doplňování zásob) a komunikace s dodavateli
- komunikace s externí floristickou službou (kontrola 1× za 14 dní)
- po zapracování zajišťování služebních cest (letenky, hotely, taxi)
- koordinace objednávání a balení dárků pro partnery a zaměstnance (hlavně v období září–prosinec)
- ad hoc administrativní úkoly ve spolupráci s Office Managerkou a exportním oddělením
2/ Podpora exportního oddělení
- market research – vyhledávání informací o nových trzích a zahraničních distributorech
- spolupráce na aktualizaci mezinárodních webových stránek (např. Maďarsko) s místními distributory
- aktualizace týdenních přehledů prodejů (práce v Excelu – vše naučíme)
- kontrola zahraničních artworků a etiket ve spolupráci s Business Development Specialistou
- zajišťování kurýrních služeb
- objednávání kancelářských a provozních potřeb (Activa, Alza, Rohlík, reklamní předměty pro obchodní oddělení)
- odpovědnost za kuchyňku (kávovar, myčka, voda, doplňování zásob) a komunikace s dodavateli
- komunikace s externí floristickou službou (kontrola 1× za 14 dní)
- po zapracování zajišťování služebních cest (letenky, hotely, taxi)
- koordinace objednávání a balení dárků pro partnery a zaměstnance (hlavně v období září–prosinec)
- ad hoc administrativní úkoly ve spolupráci s Office Managerkou a exportním oddělením
2/ Podpora exportního oddělení
- market research – vyhledávání informací o nových trzích a zahraničních distributorech
- spolupráce na aktualizaci mezinárodních webových stránek (např. Maďarsko) s místními distributory
- aktualizace týdenních přehledů prodejů (práce v Excelu – vše naučíme)
- kontrola zahraničních artworků a etiket ve spolupráci s Business Development Specialistou
Nabízíme
částečný úvazek 16 hodin týdně (DPP/DPČ) v dopoledních hodinách
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
různorodou práci a možnost postupného rozšíření odpovědností
celou škálu finančních, sportovních i chutných benefitů :-)
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis a krátké představení.
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
různorodou práci a možnost postupného rozšíření odpovědností
celou škálu finančních, sportovních i chutných benefitů :-)
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis a krátké představení.
Název firmy
Orienta Czech s.r.o.\nOrienta HUB PP
Kontaktní osoba:
Hana Kurelová
Mobil:
603 823 423
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
