Koordinátor vozového parku (m/ž) České Budějovice
Aktualizováno:
15. 12. 2025
Lokalita pracoviště:
České Budějovice
Nabízený plat:
35000 Kč
Značka:
32333400717
Firma:
DfK Group a.s.
Požadavky
Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Náplň práce
Máte základní znalosti o provozu a údržbě aut? Dokážete si hlídat termíny, evidenci i komunikaci se servisem a zároveň vás baví práce s lidmi? Do našeho týmu hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni, který/á převezme odpovědnost za správu a provoz našeho vozového parku a zajistí jeho bezproblémový chod. Součástí vaší práce bude také agenda pronájmu zdravotnických pomůcek.
Co vám nabízíme?
- Smlouvu na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou.
- Pracovní dobu od pondělí do pátku s občasným řešením urgentních situací o víkendu.
- Mzdu 35 000 Kč hrubého.
- Možnost plného nebo zkráceného úvazku (30 h/týden).
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days.
- Služební telefon a stravenkový paušál.
- Zázemí stabilní, férové organizace s přátelským týmem.
- Poctivé zaškolení a podporu - nenecháme vás na to samotné.
- Nástup od 1.2.2026 nebo dle domluvy.
- Kancelář v Riegrově 51, pár minut od centra Českých Budějovic.
Co vás u nás čeká?
Správa vozového parku - plánování servisů a technických kontrol vozidel, hlídání termínů (STK, pojištění) a každodenní komunikace se zaměstnanci, servisy, dodavateli a pojišťovnami.
Vedení evidence vozidel a administrativy - sledování a analýza provozních nákladů vozidel, vedení knih jízd a související dokumentace.
Spolupráce na plánování obnovy vozového parku a pořizování nových vozidel.
Agenda pronájmu zdravotnických pomůcek- komunikace s klienty, předání a převzetí vybraných pomůcek, organizace jejich dodání a montáže s podporou kolegů, správa dokumentace a evidence skladu.
Administrativní podpora oddělení - dílčí administrativní úkoly spojené s chodem sekretariátu.
Co od vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání a řidičský průkaz sk. B.
- Samostatnost, pečlivost a systematičnost, ale zároveň schopnost fungovat jako týmový hráč.
- Komunikativnost a příjemné vystupování při jednání s klienty a kolegy.
- Dobrou znalost MS Office.
- Základní technické povědomí o vozidlech - využijete při komunikace se servisy a zaměstnanci.
- Flexibilitu a proaktivní přístup - schopnost reagovat na aktuální potřeby vozového parku.
- Chcete se stát součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na kariera@dfkgroup.cz. Těšíme se na vás!
Co vám nabízíme?
- Smlouvu na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou.
- Pracovní dobu od pondělí do pátku s občasným řešením urgentních situací o víkendu.
- Mzdu 35 000 Kč hrubého.
- Možnost plného nebo zkráceného úvazku (30 h/týden).
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days.
- Služební telefon a stravenkový paušál.
- Zázemí stabilní, férové organizace s přátelským týmem.
- Poctivé zaškolení a podporu - nenecháme vás na to samotné.
- Nástup od 1.2.2026 nebo dle domluvy.
- Kancelář v Riegrově 51, pár minut od centra Českých Budějovic.
Co vás u nás čeká?
Správa vozového parku - plánování servisů a technických kontrol vozidel, hlídání termínů (STK, pojištění) a každodenní komunikace se zaměstnanci, servisy, dodavateli a pojišťovnami.
Vedení evidence vozidel a administrativy - sledování a analýza provozních nákladů vozidel, vedení knih jízd a související dokumentace.
Spolupráce na plánování obnovy vozového parku a pořizování nových vozidel.
Agenda pronájmu zdravotnických pomůcek- komunikace s klienty, předání a převzetí vybraných pomůcek, organizace jejich dodání a montáže s podporou kolegů, správa dokumentace a evidence skladu.
Administrativní podpora oddělení - dílčí administrativní úkoly spojené s chodem sekretariátu.
Co od vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání a řidičský průkaz sk. B.
- Samostatnost, pečlivost a systematičnost, ale zároveň schopnost fungovat jako týmový hráč.
- Komunikativnost a příjemné vystupování při jednání s klienty a kolegy.
- Dobrou znalost MS Office.
- Základní technické povědomí o vozidlech - využijete při komunikace se servisy a zaměstnanci.
- Flexibilitu a proaktivní přístup - schopnost reagovat na aktuální potřeby vozového parku.
- Chcete se stát součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na kariera@dfkgroup.cz. Těšíme se na vás!
Podobné nabídky práce
SAP Konzultant – SD + MM, CS
včera Brno, České Budějovice JOBSTART s.r.o.120000 - 180000 Kč za měsíc Možnost homeoffice
SAP Konzultant – fi-aa + CO, FI
před týdnem Brno, České Budějovice JOBSTART s.r.o.120000 - 180000 Kč za měsíc Možnost homeoffice
Obchodní zástupce/Vedoucí obchodní skupiny - České Budějovice
před 4 dny České Budějovice D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČRPolicista/ka v okrese České Budějovice - náborák 110.000 Kč
aktivní nabídka České Budějovice Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje31570 - 40150 Kč za měsíc
Strojní zámečník ČB | do kmene | 2 směny | od 32.000 Kč (m/ž)
aktivní nabídka České Budějovice Orienta Czech České BudějoviceObsluha výrobní linky | do kmene | od 30.000 Kč (m/ž)
aktivní nabídka České Budějovice Orienta Czech České BudějoviceServisní Technik pro České Budějovice
před týdnem České Budějovice Rothlehner pracovní plošiny s. r. o.35000 - 45000 Kč za měsíc
Údržbář ve výrobě ČB | 12h směny | do kmene
aktivní nabídka České Budějovice Orienta Czech České Budějovice35000 - 42000 Kč za měsíc
Obchodní ředitel / ka stavební produkty.
před 4 dny České Budějovice TRITON Hunters, spol. s r.o.100000 Kč za měsíc
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
DfK Group a.s.
Kontaktní osoba:
Dana Ondrášková
Tel:
720 485 005
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.
