• SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
• orientace v řešení problematiky dopravněsprávních činností v souvislosti s registrací vozidel
• základní přehled v oblasti konstrukce vozidel se zaměřením na technické údaje zapisované do registru vozidel
• znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
• dobré komunikační dovednosti, zejména velmi dobré vyjadřovací schopnosti
v mluveném projevu
• pečlivost a samostatnost
• schopnost zvládat zátěžové situace
Výhodou předchozí praxe v oblasti řešení problematiky dopravněsprávních agend.
Referent/referentka agendy vozidel – technické průkazy Praha
Aktualizováno:
4. 12. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
VR 156/25/DCC/S
Zařazeno na pozici:
Firma:
Magistrát Hlavního města Praha
Požadavky
Náplň práce
• vedení evidence registru silničních vozidel
• vystavování dokladů a provádění úředních změn v dokladech, včetně příslušné evidence
• vyměřování a vybírání správních poplatků
• výkon administrativních evidenčních agend včetně odborného zpracování spisů v systému elektronické spisové služby.
• příprava podkladů a zpracování statistických údajů
• vystavování dokladů a provádění úředních změn v dokladech, včetně příslušné evidence
• vyměřování a vybírání správních poplatků
• výkon administrativních evidenčních agend včetně odborného zpracování spisů v systému elektronické spisové služby.
• příprava podkladů a zpracování statistických údajů
Nabízíme
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• odchylnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
• odchylnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• možnost využití Multisport karty
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Název firmy
Magistrát Hlavního města Praha
Kontaktní osoba:
Jitka Steinbachová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
