Hledáme posilu do prodejního týmu významné developerské společnosti s dlouholetou tradicí na českém trhu, která se specializuje se na rezidenční projekty v atraktivních lokalitách. Pokud chcete pracovat v dynamickém, stabilním prostředí a podílet se na realizaci moderních projektů, ozvěte se nám.
náplň práce
* příprava, správa a archivace smluvních dokumentů a dodatků
* evidence v CRM a tvorba interních i bankovních reportů a tabulek
* komunikace s finančním oddělením, kontrola a urgence plateb od klientů
* komunikace s klienty, příprava předávacích protokolů, kontrola harmonogramů
* občasné zajištění dokumentace na úřadech (Katastrální úřad, Czechpoint)
* podpora obchodního oddělení
co vám nabídneme
* 13. plat
* 5 týdnů dovolené + sick days
* příspěvek na stravování
* Multisport karta
* vzdělávací a jazykové kurzy
* možnost kariérního postupu
* firemní akce a různé teambuildingy
co od vás očekáváme
* zkušenosti z obdobné pozice 2 roky
* vhodné i pro absolventy ze zkušeností s administrativou
* výborná znalost MS Excelu
* AJ na úrovni min. B2
* pečlivost, přesnost a spolehlivost.
* schopnost řídit si agendu a určovat priority
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Obchodní asistent/ka Praha
Aktualizováno:
27. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
2000906927
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
