Referent/referentka útvaru interního auditu a vnitřní kontroly Kroměříž
Aktualizováno:
22. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Kroměříž
Nabízený plat:
33280 - 38570 Kč
Značka:
32225880776
Firma:
Město Kroměříž
Požadavky
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B, Jiné
Náplň práce
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Druh práce: Výkon interního auditu a samostatné provádění kontrol ve specializovaných oblastech
- Vykonávaná agenda: plnění úkolů interního auditu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o finanční kontrole), ve smyslu prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., výkon veřejnosprávních kontrol u příjemců dotací
- Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících
- Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost zákonů týkajících se vykonávané agendy, zejména:
o zákona o finanční kontrole včetně prováděcí vyhlášky
o zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů
praxe v oblasti účetnictví, rozpočtové skladby nebo hospodaření územního samosprávného celku, schopnost orientace v právním systému ČR, v legislativě veřejné správy a v metodických pokynech MF ČR, samostatnost, pečlivost, smysl pro detail, odpovědnost, komunikační schopnost, dobrá znalost práce na PC
- Výhodou: praxe na obdobné pozici ve veřejném sektoru, zkouška odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu, řidičské oprávnění sk. B
- Platová třída: 11, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup 1. února 2026, příp. dohodou
- Benefity: průběžné vzdělávání, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity, např. pružná pracovní doba, indispoziční volno, příspěvek na stravování, osobní účet aj.
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis
- K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících:
strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze doklad o bezúhonnosti nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doklad o nejvyšším vzdělání připojit pouze v prosté kopii)
- Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 24. listopadu 2025
* osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž
* příp. do datové schránky: ID bg2bfur
Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: "VŘ č. 26 - NEOTVÍRAT"
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
- Druh práce: Výkon interního auditu a samostatné provádění kontrol ve specializovaných oblastech
- Vykonávaná agenda: plnění úkolů interního auditu dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o finanční kontrole), ve smyslu prováděcí vyhlášky č. 416/2004 Sb., výkon veřejnosprávních kontrol u příjemců dotací
- Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících
- Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost zákonů týkajících se vykonávané agendy, zejména:
o zákona o finanční kontrole včetně prováděcí vyhlášky
o zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
o zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů
praxe v oblasti účetnictví, rozpočtové skladby nebo hospodaření územního samosprávného celku, schopnost orientace v právním systému ČR, v legislativě veřejné správy a v metodických pokynech MF ČR, samostatnost, pečlivost, smysl pro detail, odpovědnost, komunikační schopnost, dobrá znalost práce na PC
- Výhodou: praxe na obdobné pozici ve veřejném sektoru, zkouška odborné způsobilosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu, řidičské oprávnění sk. B
- Platová třída: 11, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup 1. února 2026, příp. dohodou
- Benefity: průběžné vzdělávání, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké benefity, např. pružná pracovní doba, indispoziční volno, příspěvek na stravování, osobní účet aj.
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis
- K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících:
strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce (při podání přihlášky lze doklad o bezúhonnosti nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze doklad o nejvyšším vzdělání připojit pouze v prosté kopii)
- Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 24. listopadu 2025
* osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž
* příp. do datové schránky: ID bg2bfur
Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: "VŘ č. 26 - NEOTVÍRAT"
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.
Podobné nabídky práce
Policista/ka v Kroměříži - náborák 75.000 Kč, 6 týdnů dovolené
aktivní nabídka Kroměříž, Morkovice, Hulín Krajské ředitelství policie Zlínského kraje30070 - 37000 Kč za měsíc
Pracovník výrobní linky v Kroměříži - možnost ubytování
dnes Kroměříž ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.25000 - 30000 Kč za měsíc
Obchodní referent / referentka - prodavač /ka elektroinstalačního materiálu
včera Kroměříž JOBSYSTEM s.r.o.
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Město Kroměříž
Kontaktní osoba:
Radka Gabrielová
Tel:
573 321 131
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.
