* VŠ vzdělání (ekonomický, technický nebo právní směr)
* Min. 5 let praxe s řízením nákupu ve velkých firmách (ideálně obrat nad 5 mld. Kč)
* Praxi s velkými zakázkami (cca 0,5 mld. Kč a výše)
* Orientaci v legislativě nákupu a veřejných zakázek – ZZVZ (nemusíte být právník, ale musíte znát procesy a pravidla)
* Schopnost vést tým, vyjednávat a jednat s dodavateli i interními partnery
* Silné manažerské, komunikační a vyjednávací schopnosti, odolnost
Manažer oddělení centrálního nákupu Holešovice, Praha 7
Aktualizováno:
19. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Holešovice, Praha 7
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
P1967514-1
Zařazeno na pozici:
Firma:
Trenkwalder a.s.
Požadavky
Náplň práce
* Vedení a rozvoj týmu centrálního nákupu (celkem 6 lidí)
* Kompletní řízení nákupního procesu – od plánování až po uzavření smlouvy
* Organizace výběrových řízení na dodávky, služby a stavební práce v souladu se zákonem a interními předpisy
* Kontrola kvality a průběhu tendrů, včetně evidence a dohledu nad smluvní dokumentací
* Hodnocení a správa dodavatelů, udržování kmenových dat v systému SAP
* Pravidelný reporting vedení společnosti o objednávkách, smlouvách a plnění
* Spolupráce s právním, investičním i provozním úsekem – nákupy musí být procesně i legislativně správně
* Kompletní řízení nákupního procesu – od plánování až po uzavření smlouvy
* Organizace výběrových řízení na dodávky, služby a stavební práce v souladu se zákonem a interními předpisy
* Kontrola kvality a průběhu tendrů, včetně evidence a dohledu nad smluvní dokumentací
* Hodnocení a správa dodavatelů, udržování kmenových dat v systému SAP
* Pravidelný reporting vedení společnosti o objednávkách, smlouvách a plnění
* Spolupráce s právním, investičním i provozním úsekem – nákupy musí být procesně i legislativně správně
Nabízíme
* Motivující finanční ohodnocení, každoroční valorizaci mzdy a reálný profesní růst
* Flexibilní pracovní dobu, po zaučení možnost občasné práce z domova
* 37,5hodinový pracovní týden a smlouvu na 1 rok s možností následného prodloužení na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna
* Benefity: stravenky, Cafeteria, příspěvky na penzijní/DIP, sleva na pohonné hmoty EUROOIL, podpora dalšího vzdělávání, pojištění odpovědnosti a další
* Moderní kanceláře, relax zóna, kantýna v budově, vstup do posilovny zdarma
* Příjemný kolektiv, teambuildingy, firemní akce a odměny k životním jubileím
* Stabilní zázemí velké české společnosti a možnost aktivně ovlivňovat klíčové nákupní procesy
* Flexibilní pracovní dobu, po zaučení možnost občasné práce z domova
* 37,5hodinový pracovní týden a smlouvu na 1 rok s možností následného prodloužení na dobu neurčitou
* 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna
* Benefity: stravenky, Cafeteria, příspěvky na penzijní/DIP, sleva na pohonné hmoty EUROOIL, podpora dalšího vzdělávání, pojištění odpovědnosti a další
* Moderní kanceláře, relax zóna, kantýna v budově, vstup do posilovny zdarma
* Příjemný kolektiv, teambuildingy, firemní akce a odměny k životním jubileím
* Stabilní zázemí velké české společnosti a možnost aktivně ovlivňovat klíčové nákupní procesy
Název firmy
Trenkwalder a.s.
Kontaktní osoba:
Michaela Lainová
Tel:
+420 730 526 120
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
