Jak si Vás představujeme?
Máte min. SŠ vzdělání a alespoň 3 roky praxe v administrativě na podobně komplexní pozici (Office Manager, Asistent/ka vedení).
Jste spolehlivá/ý, pečlivá/ý a umíte si efektivně zorganizovat čas.
Zvládáte multitasking a dokážete samostatně dotahovat úkoly do konce.
Máte zkušenosti s fakturací a prací v ekonomickém systému. Znalost Stormware Pohoda je velkou výhodou (případně ochota se rychle zaučit).
Ovládáte MS Office (Word, Excel, Outlook) na dobré uživatelské úrovni.
Máte příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti.
Jste aktivní řidič/ka (ŘP sk. B).
Office Manager / Administrativní specialista/ka (Vestec, Praha-západ) Vestec, Vídeňská 104
Aktualizováno:
18. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Vestec, Vídeňská 104
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
PHOFFICE
Zařazeno na pozici:
Firma:
Fixline instal s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Co bude Vaší každodenní prací?
Správa kanceláře: Zajištění plynulého chodu kanceláře, objednávání potřebných zásob a řešení provozních záležitostí.
Finance a fakturace: Vystavování, kontrola a evidence vydaných i přijatých faktur. Vedení pokladny a zpracování pokladních dokladů.
Práce v ekonomickém systému: Denní práce v systému Stormware Pohoda a příprava podkladů pro účetnictví.
Podpora vedení: Organizace kalendáře COO, plánování schůzek a firemních školení.
Komunikace: Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace, správa pošty a datových schránek.
Správa vozového parku: Vedení knih jízd, zajišťování servisu a komunikace s dodavateli služeb.
Administrativa a HR: Vedení docházky zaměstnanců, zajišťování potřebné dokumentace (např. BOZP), archivace a skartace.
Správa kanceláře: Zajištění plynulého chodu kanceláře, objednávání potřebných zásob a řešení provozních záležitostí.
Finance a fakturace: Vystavování, kontrola a evidence vydaných i přijatých faktur. Vedení pokladny a zpracování pokladních dokladů.
Práce v ekonomickém systému: Denní práce v systému Stormware Pohoda a příprava podkladů pro účetnictví.
Podpora vedení: Organizace kalendáře COO, plánování schůzek a firemních školení.
Komunikace: Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace, správa pošty a datových schránek.
Správa vozového parku: Vedení knih jízd, zajišťování servisu a komunikace s dodavateli služeb.
Administrativa a HR: Vedení docházky zaměstnanců, zajišťování potřebné dokumentace (např. BOZP), archivace a skartace.
Nabízíme
Co Vám můžeme nabídnout?
Stabilní zaměstnání na HPP v přátelském a neformálním kolektivu.
Různorodou a zodpovědnou práci, kde se nebudete nudit.
Odpovídající finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností.
Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj.
Firemní benefity
Místo výkonu práce: Vídeňská 104, Vestec, Praha-západ.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Stabilní zaměstnání na HPP v přátelském a neformálním kolektivu.
Různorodou a zodpovědnou práci, kde se nebudete nudit.
Odpovídající finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností.
Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj.
Firemní benefity
Místo výkonu práce: Vídeňská 104, Vestec, Praha-západ.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Poznámka
Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Těšíme se na Vaši reakci!
Název firmy
Fixline instal s.r.o.
Kontaktní osoba:
Miroslav Pištěk
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
