Hledáme šikovného zaměstnance pro administrativu do autoservisu na Praze 10
Naše požadavky:
* vzdělání nebo zkušenosti technického směru výhodou
* nutná znalost práce na PC – zpracování emailové komunikace, administrativa v CRM
* příjem a objednávky ND, jejich sledování, reklamace, vratky, …
* administrativní podpora škodních událostí, plánování oprav a fakturace
* výborné komunikační dovednosti, pečlivost, spolehlivost, trpělivost, loajalita a týmový duch
* velkou výhodou je praxe v oboru a alespoň částečná znalost problematiky likvidací DN
* ŘP sk. B, aktivní řidič
* Vhodné pro muže i ženu
* Pouze dlouhodobě – nehledáme brigádníka
Nabízíme:
* platové ohodnocení odpovídající náročnosti pozice a zkušenostem uchazeče
* bonusový systém
* práci na HPP – v případě zájmu i jiné druhy spolupráce
* jednosměnný provoz pondělí – pátek, víkendy a svátky volno
* 4 týdny dovolené, 5 dnů sick days
* práci v příjemném a přátelském prostředí v klimatizovaných kancelářích
* zajímavou a pestrou práci v perspektivní a stabilní společnosti
* co nebudete znát a umět kompletně zaškolíme a vysvětlíme
Termín nástupu: ihned - dle dohody
V životopise uveďte prosím pro lepší orientaci heslo Administrativa.
Pracovník/ce na administrativu pro servis v Praze 10 (z54017)
Aktualizováno:
10. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
1606810004
Zařazeno na pozici:
Firma:
Barlett & Cenbright s.r.o.
Náplň práce
Název firmy
Barlett & Cenbright s.r.o.
Kontaktní osoba:
Filip Pešek
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
