Hledáme kolegu, který se postará, aby následující scénář každý den klapnul na jedničku!
Příběh vašeho dne
ráno začíná klidně – první hodina je vyhrazena technice. Systémy běží? Logy a VDI zkontrolovány? Windows 11 připraveny? Pokud ano, den může začít. Pokud ne – rychle reagujete, nastavujete, opravujete, a kolegové z úřadu si ani nevšimnou, že ráno mohlo být katastrofou
kolem osmé se začnou ozývat první uživatelé – s drobnými dotazy i složitějšími problémy. Budete jejich průvodcem: trpělivě se doptáte, vysvětlíte a s nadhledem pomůžete najít řešení. Péče o počítače, notebooky, tiskárny a další techniku …
po ranních kontrolách a prvních dotazech uživatelů se tempo mění – otevírá se prostor pro komunikaci s dodavateli – od ladění nových řešení až po reklamace. Nejde o každodenní agendu, ale když nastane, je důležitá schopnost popsat situaci přesně, držet se věcné roviny a dotáhnout problém do konce
odpoledne se věnujete projektům, kde je vidět okamžitý efekt vaší práce ale i strategický dopad: tvorba instalačních médií, konfigurace virtuálních desktopů, body obnovy při testování nového nastavení; spolupráce na klíčových projektech – například VDI, které během covidu umožnilo stovkám kolegů pracovat z domova, nebo přechod z Windows 10 na 11 – kombinace přeinstalací přes Centrum softwaru i fyzická výměna.
Koho hledáme ❓️
kolegu, který se nebojí kombinace rutinní správy a zajímavých projektů
? dokážete zkontrolovat servery, logy, virtuální desktopy a rychle reagovat, pokud něco nefunguje?
? orientujete se ve Windows 10/11, M365 a Teams?
? máte zkušenosti se základní virtualizací (Omnissa Horizon) a správou Azure?
? dokážete udržovat hardware – počítače, notebooky, tiskárny a další techniku – v provozuschopném stavu?
? uživatelé vás nevyvedou z míry? dokážete dotáhnout projekty nebo reklamace do konce?
? dokážete flexibilně řešit neočekávané situace a zvládat nárazovou zátěž?
? jste týmový hráč, který spolupracuje a přispívá k dobré atmosféře v kolektivu?
? sdílíte své znalosti a zkušenosti s kolegy?
? rozumíte IT dokumentaci a odborným textům v angličtině?
? máte ukončené vysokoškolské vzdělání?
správce výpočetní techniky (m, ž) oddělení správy infrastruktury a operačních systémů odboru informatiky Brno
Aktualizováno:
7. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
26680 - 38570 Kč za měsíc
Firma:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Požadavky
Náplň práce
Místo výkonu práce: Žerotínovo náměstí 3, Brno
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 24.11.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Jiří Lang
vedoucí správy infrastruktury a operačních systémů odboru informatiky
telefon 541 658 913, e-mail: lang.jiri@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, osobní ohodnocení a odměny odpovídající výkonu
Termín nástupu: co nejdříve, dle dohody
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 24.11.2025.
Tuto přihlášku podejte prostřednictvím podatelny nebo zašlete na adresu: Krajský úřad Jihomoravského kraje, oddělení personální, Žerotínovo nám. 3, 601 82 Brno.
K přihlášce připojte:
• strukturovaný profesní životopis
• originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni prostřednictvím e-mailu. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Kontaktní pracovník: Mgr. Jiří Lang
vedoucí správy infrastruktury a operačních systémů odboru informatiky
telefon 541 658 913, e-mail: lang.jiri@jmk.cz
Mgr. Jana Musilová
oddělení personální odboru kancelář ředitele
telefon 541 651 205, e-mail: musilova.jana@jmk.cz
nebo další informace na: www.jmk.cz
Těšíme se na setkání s vámi!
Nabízíme
Co nabízíme
reálný dopad na chod úřadu a práci kolegů – vaše projekty, konfigurace a řešení problémů budou vidět hned
práce s virtuálním desktopovým prostředím Omnissa Horizon, Windows 11, M365 a dalšími nástroji, které
v komerční sféře v takovém rozsahu často nenajdete
naučíme vás nové postupy, pomůžeme rozšířit znalosti a budete mít prostor zkoušet nové věci
budete moci navrhovat zlepšení rutinních procesů i dlouhodobých projektů – i malé změny mají velký dopad
osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
stabilní prostředí veřejné správy 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days,
stravenkový paušál 116 Kč/den,
příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
firemní mateřskou školku,
jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
reálný dopad na chod úřadu a práci kolegů – vaše projekty, konfigurace a řešení problémů budou vidět hned
práce s virtuálním desktopovým prostředím Omnissa Horizon, Windows 11, M365 a dalšími nástroji, které
v komerční sféře v takovém rozsahu často nenajdete
naučíme vás nové postupy, pomůžeme rozšířit znalosti a budete mít prostor zkoušet nové věci
budete moci navrhovat zlepšení rutinních procesů i dlouhodobých projektů – i malé změny mají velký dopad
osobní přístup mentora během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky
stabilní prostředí veřejné správy 5 týdnů dovolené, 3 plně hrazené sick days,
stravenkový paušál 116 Kč/den,
příspěvek na penzijní připojištění či spoření nebo DIP v hodnotě 1.300 Kč/měsíc,
Ticket Benefits Card v hodnotě 14.000 Kč/rok,
firemní mateřskou školku,
jazykové kurzy, široké možnosti dalšího vzdělávání,
pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv
Název firmy
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Kontaktní osoba:
Mgr. Jana Musilová
Tel:
541651205
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
