Project Manager Praha
Aktualizováno:
7. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
72000 - 78000 Kč
Značka:
17737830796
Firma:
WebGroup Czech Republic, a.s.
Požadavky
Práce s PC
Náplň práce
Náplň práce:
Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se
zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce.
* Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy
PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí.
* Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu
kanceláře i týmových aktivit.
* Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů,
propouštění a nastavování rozvojových plánů.
* Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a
standardů práce.
* Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně
spokojenosti klientů.
* Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů;
formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity.
* Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb
a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
* Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních
plánů podle změn politik či systémů společnosti.
* Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a
podpora jejich profesního růstu.
Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se
zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce.
* Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy
PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí.
* Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu
kanceláře i týmových aktivit.
* Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů,
propouštění a nastavování rozvojových plánů.
* Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a
standardů práce.
* Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně
spokojenosti klientů.
* Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů;
formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity.
* Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb
a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
* Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních
plánů podle změn politik či systémů společnosti.
* Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a
podpora jejich profesního růstu.
Podobné nabídky práce
Učitel/ka mateřské školy logopedické
dnes Praha 8 Církevní základní škola logopedická Don Bosco a MŠLVývojář pro kosmetickou firmu
před 5 dny Praha, Plzeň Cannor Natural Health Care s.r.o.27000 - 45000 Kč za měsíc Možnost homeoffice
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
WebGroup Czech Republic, a.s.
Kontaktní osoba:
Robert Seifert
Tel:
222222399
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.
