VŠ vzdělání v oboru finance, účetnictví nebo controlling
Výbornou znalost SAP FI/CO včetně customizace
Zkušenost z výrobního prostředí – nutná podmínka
Silné komunikační dovednosti a ochotu občas cestovat v rámci mezinárodních projektů
Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
Senior SAP FI/co konzultant – optimalizace financí a controllingu (100–130 000 Kč)
Aktualizováno:
6. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Hradec Králové
Značka:
70402
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Požadavky
Náplň práce
Komplexní podpora modulu SAP FI/CO – návrh a optimalizace řešení, podpora uživatelů a odborné poradenství
Aktivní účast na rozvoji účetních a controllingových procesů
Koordinace a dokumentace požadavků na změny systému
Customizace SAP podle potřeb společnosti
Školení uživatelů a spolupráce na implementačních a rozvojových projektech v oblasti financí a controllingu
Aktivní účast na rozvoji účetních a controllingových procesů
Koordinace a dokumentace požadavků na změny systému
Customizace SAP podle potřeb společnosti
Školení uživatelů a spolupráce na implementačních a rozvojových projektech v oblasti financí a controllingu
Nabízíme
Hledáme zkušeného SAP FI/CO konzultanta, který se stane klíčovým článkem v rozvoji a podpoře finančních a controllingových procesů napříč mezinárodní skupinou.
Čeká vás práce na rozmanitých projektech v prostředí stabilní výrobní společnosti, úzká spolupráce s kolegy z Česka i Rakouska a reálná možnost ovlivňovat směřování SAP řešení v oblasti financí.
Mzdu od 100 000 Kč (podle zkušeností)
Možnost pravidelného home office
Stabilní zázemí mezinárodní skupiny s otevřenou firemní kulturou
Flexibilní pracovní dobu (37,5 h týdně)
5 týdnů dovolené
Široký balíček benefitů – stravenky, Cafeterie, sick days a další výhody
Možnost profesního růstu a rozvoje v mezinárodním prostředí
Čeká vás práce na rozmanitých projektech v prostředí stabilní výrobní společnosti, úzká spolupráce s kolegy z Česka i Rakouska a reálná možnost ovlivňovat směřování SAP řešení v oblasti financí.
Mzdu od 100 000 Kč (podle zkušeností)
Možnost pravidelného home office
Stabilní zázemí mezinárodní skupiny s otevřenou firemní kulturou
Flexibilní pracovní dobu (37,5 h týdně)
5 týdnů dovolené
Široký balíček benefitů – stravenky, Cafeterie, sick days a další výhody
Možnost profesního růstu a rozvoje v mezinárodním prostředí
Název firmy
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Kontaktní osoba:
Mgr. Veronika Malinská
Tel:
00420775787242}
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
