Pracovník zákaznického servisu s AJ a NJ (okolo 45.000 Kč) Hradec Králové
Aktualizováno:
5. 11. 2025
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové
Značka:
70356
Zařazeno na pozici:
Pracovník zákaznického servisu Hradec Králové, Pracovník zákaznického servisu s AJ Hradec Králové
Firma:
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Požadavky
* Máte praxi v zákaznickém servisu nebo logistice – ideálně v průmyslové výrobní firmě
*Jste komunikativní, organizovaní a samostatní
* Ovládáte angličtinu i němčinu alespoň na úrovni obchodní korespondence
* Zvládáte práci v MS Office, zkušenost se SAP/jiným ERP systémem je velkou výhodou
* Máte cit pro týmovou spolupráci a přátelský, profesionální přístup
*Jste komunikativní, organizovaní a samostatní
* Ovládáte angličtinu i němčinu alespoň na úrovni obchodní korespondence
* Zvládáte práci v MS Office, zkušenost se SAP/jiným ERP systémem je velkou výhodou
* Máte cit pro týmovou spolupráci a přátelský, profesionální přístup
Náplň práce
* Kompletní zpracování objednávek – od příjmu až po expedici
* Denní komunikace se zákazníky (telefonicky i písemně)
* Zajištění dodacích termínů a předávání informací mezi zákazníkem a výrobou
* Spolupráce s plánováním výroby, určování priorit
* Práce v ERP systému
* Kontrola konsignačních skladů a samofakturace
* Vystavování faktur, příprava podkladů pro Intrastat a další administrativní úkoly
* Denní komunikace se zákazníky (telefonicky i písemně)
* Zajištění dodacích termínů a předávání informací mezi zákazníkem a výrobou
* Spolupráce s plánováním výroby, určování priorit
* Práce v ERP systému
* Kontrola konsignačních skladů a samofakturace
* Vystavování faktur, příprava podkladů pro Intrastat a další administrativní úkoly
Nabízíme
Jste komunikativní, máte obchodního ducha a dokážete si zorganizovat práci tak, aby vše běželo podle plánu?
Do našeho menšího, sehraného týmu zákaznického servisu hledáme spolehlivého a zkušeného kolegu, který zvládne zodpovědnou agendu od přijetí objednávky až po expedici výrobků.
Pokud hledáte stabilní firmu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout a kde je dobrá práce skutečně vidět, čtěte dál.
* Stabilní zázemí a přátelský tým, který vám pomůže při zaučení
* Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
* 5 týdnů dovolené
* stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* Multisport kartu
* bonusy – vánoční, věrnostní, narozeninové
* práci v moderním prostředí s férovým přístupem vedení
* Místo výkonu práce: Chlumec nad Cidlinou
Do našeho menšího, sehraného týmu zákaznického servisu hledáme spolehlivého a zkušeného kolegu, který zvládne zodpovědnou agendu od přijetí objednávky až po expedici výrobků.
Pokud hledáte stabilní firmu, kde se na vás kolegové mohou spolehnout a kde je dobrá práce skutečně vidět, čtěte dál.
* Stabilní zázemí a přátelský tým, který vám pomůže při zaučení
* Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
* 5 týdnů dovolené
* stravenky, příspěvek na penzijní připojištění
* Multisport kartu
* bonusy – vánoční, věrnostní, narozeninové
* práci v moderním prostředí s férovým přístupem vedení
* Místo výkonu práce: Chlumec nad Cidlinou
Název firmy
Advantage Consulting, s.r.o.\nBrno
Kontaktní osoba:
Daniela Hůrková, DiS.
Tel:
00420739425983}
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
