Staňte se součástí silné a stabilní společnosti – lídra v oblasti přepravních a logistických služeb.
Hledáme komunikativního a samostatného obchodního zástupce, který má chuť navazovat nové obchodní vztahy, pečovat o stávající klienty a podílet se na růstu značky.
Náplň práce:
* aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků v oblasti přepravních a logistických služeb
* péče o stávající klienty a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů
* zpracování obchodních nabídek, cenových kalkulací a prezentací služeb společnosti
* sledování situace na trhu a vyhledávání nových obchodních příležitostí
* spolupráce s týmem dispečerů a dalšími odděleními společnosti
* pravidelné reportování obchodních výsledků
Co Vám nabídneme:
* mzda 35 000 Kč/měsíc
* variabilní složka až 10 000 Kč/měsíc
* pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30)
* stravenkový paušál 75 Kč/směna 
* služební automobil
* služební mobilní telefon a notebook
* zázemí stabilní logistické společnosti
* možnost kariérního růstu
* teambuldingy a další…
Co od Vás očekáváme:
* proaktivní a samostatný přístup k práci
* dobré komunikační schopnost
* příjemné vystupování 
* spolehlivost a zodpovědnost
* chuť učit se a rozvíjet se
                    
                Terénní konzultant pro rozvoj obchodu (m/ž) Praha
Aktualizováno:
30. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
35000 - 46500 Kč/měsíc
Značka:
2000848871
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
                                         Terezie Baňková
                                        
                                         Mobil:
                                        +420 705 837 195
                                             E-mail:
                                            zaslat e-mail s životopisem
                                
