? Co od vás očekáváme
-	Minimálně 1 rok zkušeností na obchodní pozici – ideálně v segmentu consumer electronics nebo v prostředí retailu či e-commerce
-	Zkušenost s online prodejem nebo orientaci v digitálních prodejních kanálech (e-shopy, marketplaces, online kampaně)
-	VŠ vzdělání (Bc.) v oblasti obchodu, marketingu nebo ekonomie
-	Dobrou znalost českého a slovenského maloobchodního trhu
-	Výborné komunikační dovednosti v češtině i angličtině – schopnost jednat s partnery na různých úrovních
-	Schopnost budovat dlouhodobé vztahy, přemýšlet strategicky a dotahovat věci do konce
-	Analytické myšlení, dobré organizační schopnosti a jistotu při práci s Excelem
                    
                Strategický Sales Specialist – Praha
Aktualizováno:
29. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
60000 - 70000 Kč za měsíc
Značka:
1001131
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
                            Do našeho obchodního týmu v Praze hledáme strategicky uvažujícího sales specialistu, kterého baví komunikace, networking a spolupráce s klíčovými partnery. 
Ideální kandidát umí propojit strukturovaný přístup s dávkou improvizace a má chuť být součástí dynamického prostředí.
? Co vás u nás čeká?
- Budete hlavním komunikačním článkem mezi společností a jejím klíčovým obchodním partnerem – součástí budou pravidelná jednání, příprava strategických plánů i sledování obchodních výsledků.
- Budete analyzovat prodejní data (pravidelně i ad hoc) a přinášet doporučení pro rozvoj klíčových produktových kategorií.
- Poskytnete podporu Key Account Managerům – připravíte materiály, vzorky, prezentace a přehledy pro obchodní schůzky.
- Zajistíte plynulou komunikaci mezi interními týmy a externími partnery.
- Převezmete organizaci interních meetingů – od přípravy agendy přes logistiku až po rozpočet a fakturaci.
- Budete využívat pokročilé znalosti Excelu pro tvorbu reportů, přehledů a prodejních prognóz.
                Ideální kandidát umí propojit strukturovaný přístup s dávkou improvizace a má chuť být součástí dynamického prostředí.
? Co vás u nás čeká?
- Budete hlavním komunikačním článkem mezi společností a jejím klíčovým obchodním partnerem – součástí budou pravidelná jednání, příprava strategických plánů i sledování obchodních výsledků.
- Budete analyzovat prodejní data (pravidelně i ad hoc) a přinášet doporučení pro rozvoj klíčových produktových kategorií.
- Poskytnete podporu Key Account Managerům – připravíte materiály, vzorky, prezentace a přehledy pro obchodní schůzky.
- Zajistíte plynulou komunikaci mezi interními týmy a externími partnery.
- Převezmete organizaci interních meetingů – od přípravy agendy přes logistiku až po rozpočet a fakturaci.
- Budete využívat pokročilé znalosti Excelu pro tvorbu reportů, přehledů a prodejních prognóz.
Nabízíme
                            - roční bonus
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- příspěvek na stravování
- možnost dalšího vzdělávání
- příspěvek na sport, kulturu, cestování
- konkurenční mzda a bonusový systém
- práce v multikulturním prostředí
                - 25 dní dovolené
- 3 dny sick days
- příspěvek na stravování
- možnost dalšího vzdělávání
- příspěvek na sport, kulturu, cestování
- konkurenční mzda a bonusový systém
- práce v multikulturním prostředí
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
                                         Tel:
                                        +420 724 404 372
                                             E-mail:
                                            zaslat e-mail s životopisem
                                
