Administrativní koordinátor/koordinátorka provozu Prostějov
Aktualizováno:
30. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Prostějov
Nabízený plat:
32000 - 35000 Kč
Značka:
32099700751
Firma:
KAJA s.r.o.
Náplň práce
Nástup možný ihned
Kontaktní osoba Gotwaldová Karla, e-mail: karla.gottwaldova@kaja.cz
Pracovní náplň:
• organizace přepravy zásilek – objednávky dopravců, sledování termínů,
• komunikace s dodavateli, zákazníky a výrobou,
• zpracování a kompletace podkladů pro fakturaci,
• evidence zakázek, přijatých objednávek a plateb,
• správa pošty, datové schránky, archivace dokumentů,
• jednoduché reporty a přehledy pro vedení,
• podpora vedení při zajištění chodu výroby a kanceláře.
Očekáváme:
• zkušenost s administrativou nebo ekonomikou (fakturace, sklad, objednávky…),
• základní znalost účetnictví a programu POHODA,
• výbornou znalost práce s PC (Google Workspace / MS Office),
• schopnost psát všemi deseti a rychle reagovat,
• pečlivost, logické uvažování, samostatnost – nepotřebujeme kontrolovat každý krok,
• příjemné a profesionální vystupování při komunikaci s partnery,
Nabízíme:
• férové a přímé jednání,
• stabilní práci v týmu, který táhne za jeden provaz,
• možnost částečné práce z domova po zaučení,
• prostor pro růst a zapojení do firemních procesů,
• odpovídající plat dle zkušeností.
Výhodou je:
• zkušenost z výrobní firmy nebo logistiky,
• orientace ve skladovém hospodářství,
• praxe v menším týmu, kde se řeší „všechno od A do Z“.
Nabízíme: Stravenkový paušál 100 Kč/den a další firemní benefity
Kontaktní osoba Gotwaldová Karla, e-mail: karla.gottwaldova@kaja.cz
Pracovní náplň:
• organizace přepravy zásilek – objednávky dopravců, sledování termínů,
• komunikace s dodavateli, zákazníky a výrobou,
• zpracování a kompletace podkladů pro fakturaci,
• evidence zakázek, přijatých objednávek a plateb,
• správa pošty, datové schránky, archivace dokumentů,
• jednoduché reporty a přehledy pro vedení,
• podpora vedení při zajištění chodu výroby a kanceláře.
Očekáváme:
• zkušenost s administrativou nebo ekonomikou (fakturace, sklad, objednávky…),
• základní znalost účetnictví a programu POHODA,
• výbornou znalost práce s PC (Google Workspace / MS Office),
• schopnost psát všemi deseti a rychle reagovat,
• pečlivost, logické uvažování, samostatnost – nepotřebujeme kontrolovat každý krok,
• příjemné a profesionální vystupování při komunikaci s partnery,
Nabízíme:
• férové a přímé jednání,
• stabilní práci v týmu, který táhne za jeden provaz,
• možnost částečné práce z domova po zaučení,
• prostor pro růst a zapojení do firemních procesů,
• odpovídající plat dle zkušeností.
Výhodou je:
• zkušenost z výrobní firmy nebo logistiky,
• orientace ve skladovém hospodářství,
• praxe v menším týmu, kde se řeší „všechno od A do Z“.
Nabízíme: Stravenkový paušál 100 Kč/den a další firemní benefity
Podobné nabídky práce
Policista/ka, nově náborák 110.000 Kč, výrazné zvýšení příjmů
aktivní nabídka Prostějov Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje40000 - 45500 Kč za měsíc
Hledáme zedníka –stabilní mzda, fajn kolektiv a práce, která dává smysl
před 3 dny Prostějov ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.40000 - 50000 Kč za měsíc
Operátor výroby v potravinářství
dnes Prostějov ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.28000 - 35000 Kč za měsíc S ubytováním
Dělníci/ice ruční montáže - 2 směny - žádná noční
před týdnem Prostějov ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.25000 - 28000 Kč za měsíc S ubytováním
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.
