Poradce/konzultant v agendě ZAM (m/ž) Sokolov

Aktualizováno:

24. 10. 2025

Lokalita pracoviště:

Sokolov

Nabízený plat:

24790 - 35770 Kč

Značka:

32103420798

Firma:

Úřad práce České republiky

Náplň práce

Upřesňující informace:
Místo výkonu: Sokolov

Hlavní náplň činnosti:
Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní služby nebo v oblasti aplikace mezinárodních smluv a práva Evropské unie.
Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce včetně jejich aktualizace a vyhodnocování.


- Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav apod.). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
- Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s uchazeči o zaměstnání.
- Poskytujete základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
- Podílíte se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR.
- Podáváte základní informace o podmínkách pro podání Žádosti o zprostředkování zaměstnání, Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání a Žádosti o podporu v nezaměstnanosti.
- Přijímáte doklady související s oblastí evidence a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství.
- Obsluhujete technické vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR, popř. vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytujete pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání.
- Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
- Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
- Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.

Kvalifikační a další požadavky:
- uchazeč má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky
- minimálně vyšší odborné vzdělání
- výborná uživatelská znalost práce s PC zejména MS Word a MS Excel
- výborné komunikační dovednosti
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou

Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance (dlouhodobá pracovní neschopnost) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).

Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenkový paušál v hodnotě 70 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 2. listopadu 2025 na e-mailovou adresu blanka.jenikova@uradprace.cz.

Více informací naleznete zde: https://www.uradprace.cz/poradce-konzultant-v-agende-zam-kop-sokolov-id-11014478-02-11-2025

Kontaktní osoba: Ing. Blanka Jeníková, MBA
- e-mail: blanka.jenikova@uradprace.cz

Podobné nabídky práce

Policista Sokolov

před týdnem Sokolov Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje
31570 - 37450 Kč za měsíc S ubytováním

Policista/ka odboru cizinecké policie

před týdnem Sokolov Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje
31570 - 37450 Kč za měsíc

Policista pořádkové / dopravní / cizinecké policie

před týdnem Karlovy Vary, Sokolov, Cheb, Lubenec KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE KARLOVARSKÉHO KRAJE
31570 - 36450 Kč za měsíc

Zdravotní sestra/bratr, domácí péče, Sokolov

před týdnem Sokolov Axial Personnel Agency, s.r.o.

Strážný Věznice Horní Slavkov s náborovým příspěvkem 150.000 Kč

před 2 dny Horní Slavkov Vězeňská služba České republiky\nVěznice Horní Slavkov
36130 - 45550 Kč za měsíc S ubytováním

Pomoz nám zachraňovat životy, staň se jedním z nás!

před týdnem Kynšperk nad Ohří, Rotava, Kraslice, Loket, Habart KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE KARLOVARSKÉHO KRAJE
31570 - 36450 Kč za měsíc

Kuchař Věznice Horní Slavkov

před 2 dny Horní Slavkov Vězeňská služba České republiky\nVěznice Horní Slavkov
27630 - 36210 Kč za měsíc S ubytováním

Psycholog Věznice Horní Slavkov

před 2 dny Horní Slavkov Vězeňská služba České republiky\nVěznice Horní Slavkov
35050 - 47920 Kč za měsíc S ubytováním
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Úřad práce České republiky

Kontaktní osoba:
Blanka Jeníková
Tel: 950 161 300

Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.

Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.