Co můžete nabídnout?
- Minimálně 4 roky praxe v korporátním prostředí nebo na obdobné manažerské asistentské pozici
- Výborné organizační a komunikační dovednosti, schopnost pracovat s více prioritami – odolnost vůči stresovým situací, schopnost dynamické spolupráce
- Plynulá angličtina (slovem i písmem) – denní využití
- Diskrétnost, samostatnost a profesionální vystupování
Časová flexibilita je pro nás důležitá, - možnost občasné práce z domova - nicméně budeme rádi za Vaši přítomnost v našich reprezentativních kancelářích.
Výkonný/á asistent/ka - CEO
Aktualizováno:
23. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Plzeň
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
1001067
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Do našeho týmu hledám zkušeného a vysoce organizovaného profesionála, který zajistí komplexní executive a administrativní podporu generálnímu řediteli.
Hledám osobnost s proaktivním přístupem, výborným přehledem a schopností efektivně koordinovat priority v dynamickém korporátním prostředí.
Předešlá zkušenost na obdobné pozici je nutná, praxe s vedením menšího týmu je velmi vítána.
Nástup: IHNED.
Pracoviště: Plzeň.
________________________________________
Vaše klíčové odpovědnosti -
- Kompletní administrativní a organizační podpora CEO a vrcholového vedení společnosti
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a reprezentativního prostředí vedení společnosti
- Koordinace agendy a priorit CEO, řízení kalendářů a plánování strategických schůzek
- Organizace porad, jednání, pracovních cest a korporátních akcí
- Vedení menšího týmu asistentek a zodpovědnost za jednotný standard podpory managementu
- Příprava prezentací, podkladů, zápisů a reportů pro potřeby vedení
- Aktivní komunikace s interními i externími stakeholdery
- Schopnost předvídat potřeby vedení a řídit priority s časovým předstihem.
Hledám osobnost s proaktivním přístupem, výborným přehledem a schopností efektivně koordinovat priority v dynamickém korporátním prostředí.
Předešlá zkušenost na obdobné pozici je nutná, praxe s vedením menšího týmu je velmi vítána.
Nástup: IHNED.
Pracoviště: Plzeň.
________________________________________
Vaše klíčové odpovědnosti -
- Kompletní administrativní a organizační podpora CEO a vrcholového vedení společnosti
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a reprezentativního prostředí vedení společnosti
- Koordinace agendy a priorit CEO, řízení kalendářů a plánování strategických schůzek
- Organizace porad, jednání, pracovních cest a korporátních akcí
- Vedení menšího týmu asistentek a zodpovědnost za jednotný standard podpory managementu
- Příprava prezentací, podkladů, zápisů a reportů pro potřeby vedení
- Aktivní komunikace s interními i externími stakeholdery
- Schopnost předvídat potřeby vedení a řídit priority s časovým předstihem.
Nabízíme
- 7,5hodinová pracovní doba
- Týden dovolené navíc
- 2 dny zdravotního volna (Sick days)
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Dotované závodní stravování
- Edenred nebo Multisport karta
- Firemní a sportovní akce pro zaměstnance
- Finanční odměna za doporučení nového kolegy
- Zvýhodněný mobilní tarif O2
- Týden dovolené navíc
- 2 dny zdravotního volna (Sick days)
- Příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Dotované závodní stravování
- Edenred nebo Multisport karta
- Firemní a sportovní akce pro zaměstnance
- Finanční odměna za doporučení nového kolegy
- Zvýhodněný mobilní tarif O2
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 724 404 372
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
