Pokud vás láká kombinace provozního řízení, zajištění ekonomické stability a obchodního rozvoje s VIP klienty, pak hledáme právě vás. Vaším hlavním úkolem bude nastavit efektivní chod pobočky v Teplicích, zajistit plnění veškerých provozních povinností a podpořit obchodní tým k dosažení maximálních výsledků.
náplň práce
* zajištění bezchybného chodu pobočky po stránce provozní, ekonomické a legislativní
* řízení chodu pobočky po personální stránce a fungování jako obchodní podpora pro stávající obchodní zástupce
* rozvoj obchodu v regionu, aktivně pomáhat s obchodními případy a zapojovat se do klíčových obchodních aktivit
* zodpovědnost za plnění obchodního plánu a řízení ekonomiky a financí pobočky
co vám nabídneme
* bonusové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* služební automobil i k soukromým účelům
* mobilní telefon
* notebook
* body do Cafeterie
* stravenky
* příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli
* příspěvek na penzijní pojištění
* slevu na firemní výrobky a zboží
co od vás očekáváme
* praxe v oboru prodeje stavebních materiálů a izolací
* zkušenosti s vedením týmu, výhodou
* znalost regionu
* vysoké pracovní nasazení a silná orientace na výkon
* organizační, obchodní a líderské schopnosti
* ŘP sk. B
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Manažer pobočky Teplice
Aktualizováno:
23. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Teplice
Značka:
2000836031
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
