- Ukončené magisterské vzdělání
- Praxe na HR pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- Angličtina a francouzština nebo němčina na plynullé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační dovednosti
- Dobrá znalost práce na PC
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost
HR specialista s němčinou nebo francouzštinou
Aktualizováno:
22. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
70000 - 80000 Kč za měsíc
Značka:
1001059
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Máte zkušenost z HR administrativy a baví vás práce s lidmi z celého světa?
Domluvíte se anglicky a zároveň francouzsky nebo německy?
Chcete být důležitou součástí týmu, který se stará o celý životní cyklus zaměstnance – od nástupu až po ukončení?
Máte rád/a pořádek v dokumentech a umíte si pohlídat detaily?
Pak nám pošlete svůj životopis!
Čeká vás následující náplň práce:
- Péče o nové zaměstnance – především cizince mimo EU (komunikace, kontrola dokumentace, koordinace s imigračním partnerem, podklady pro payroll)
- Onboarding – příprava a podpis pracovních smluv, zajištění školení BOZP, zodpovídání dotazů nováčků
- Tvorba a správa pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody o ukončení, potvrzení o zaměstnání)
- Administrace ukončení pracovního poměru – komunikace s manažery a zaměstnanci, příprava dokumentace, archivace
- Agenda mateřských a rodičovských dovolených – komunikace se zaměstnanci a aktualizace údajů v systémech
- Vyřizování ticketů zaměstnanců, potvrzení o zaměstnání, práce v personálním systému Workday a cloudu BOX
- Různé HR operativní úkoly – obsluha datové schránky, schvalování rekvizic, komunikace s interními odděleními, aj.
Domluvíte se anglicky a zároveň francouzsky nebo německy?
Chcete být důležitou součástí týmu, který se stará o celý životní cyklus zaměstnance – od nástupu až po ukončení?
Máte rád/a pořádek v dokumentech a umíte si pohlídat detaily?
Pak nám pošlete svůj životopis!
Čeká vás následující náplň práce:
- Péče o nové zaměstnance – především cizince mimo EU (komunikace, kontrola dokumentace, koordinace s imigračním partnerem, podklady pro payroll)
- Onboarding – příprava a podpis pracovních smluv, zajištění školení BOZP, zodpovídání dotazů nováčků
- Tvorba a správa pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, dohody o ukončení, potvrzení o zaměstnání)
- Administrace ukončení pracovního poměru – komunikace s manažery a zaměstnanci, příprava dokumentace, archivace
- Agenda mateřských a rodičovských dovolených – komunikace se zaměstnanci a aktualizace údajů v systémech
- Vyřizování ticketů zaměstnanců, potvrzení o zaměstnání, práce v personálním systému Workday a cloudu BOX
- Různé HR operativní úkoly – obsluha datové schránky, schvalování rekvizic, komunikace s interními odděleními, aj.
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené,
- sick days,
- zdravotní péče u Canadian Medical,
- stravenkový paušál,
- příspěvek na penzijní pojištění,
- Multisport karta atd
- sick days,
- zdravotní péče u Canadian Medical,
- stravenkový paušál,
- příspěvek na penzijní pojištění,
- Multisport karta atd
