Hledáme zkušeného vedoucího týmu pro správu budov, který zajistí bezpečný, efektivní a fungující provoz všech služeb. Pokud jste přirozeným vůdcem lidí, který rád přebírá zodpovědnost, udržuje věci v chodu a každý den něco mění k lepšímu, pak je to role pro Vás.
Co vás čeká:
* vedení a koordinace týmu zajišťujícího služby facility managementu (technické i soft služby)
* dohled nad každodenním provozem, zajištění kvality a efektivity poskytovaných služeb
* komunikace s klientem, dodavateli a interními týmy
* administrativa – reporting, rozpočty, objednávky, kontrola nákladů
* spolupráce na auditech, BOZP aktivitách a pravidelných inspekcích
* vyhledávání příležitostí pro zlepšení procesů a úspory
* podpora a rozvoj členů týmu
Co vám nabídneme:
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravu
* příspěvek na penzijní připojištění
* karta do kavárny nebo Multisport karta
* stabilní pozice v rostoucí mezinárodní společnosti
* flexibilní pracovní možnosti a podpůrné pracovní prostředí
* modern workplace located in Pankrác, Prague 4
Co od vás očekáváme:
* praxe na obdobné pozici v oblasti facility managementu nebo provozu budov
* schopnost vést tým a efektivně organizovat práci
* znalost prostředí úklidových či technických služeb výhodou
* samostatnost, rozhodnost a zodpovědný přístup
* komunikativní znalost angličtiny (slovem i písmem)
* uživatelská znalost MS Office, Outlook, Teams
Jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
René Naivert, +420 739 696 414
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Facilities Team Leader Praha
Aktualizováno:
20. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Značka:
2000830424
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
René Naivert
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem