Ekonom/ka společnosti Vítkov
Aktualizováno:
16. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Vítkov
Nabízený plat:
60000 - 70000 Kč
Značka:
32058400770
Firma:
Best Account s.r.o.
Náplň práce
KO: Ing. Ivo Tirol, životopisy zasílejte e-mail: office@bestaccount.cz
Co bude Vaší náplní práce:
• Metodické řízení v účtování nákladů, výnosů, včetně bonusů
• Řízení pohledávek, závazků a cash flow
• Zajištění efektivního hospodaření, optimalizace nákladů a výnosů
• Příprava reportů a statistik, měsíční, kvartální a roční reporting vedení společnosti
• Kontrola účtování na měsíční bázi
• Spolupráce při ročním auditu
• Příprava ročních budgetů společnosti
• Analýza nákladů, identifikace příležitostí k úsporám
• Komunikace s dodavateli, kontrola salda, řešení sporných účetních případů
• Předávání kompletních měsíčních podkladů pro mzdovou účetní, tvorba a účtování CP, řešení úsporných případů
• Příprava podkladů pro žádosti o úvěr u bankovních ústavů
• Příprava podkladů pro fúzi, výpočet pracovního kapitálu při akvizici
• Zajištění kontroly, exporty dat do účetního sw, kontrola zaúčtování na jednotlivých střediscích
• Dohled nad správnosti toku dat mezi systémy
• Tvorba a spolupráce na nových směrnicích, tvorba manuálů
• Plnění běžných i mimořádných úkolů uložených přímým nadřízeným a instrukce dalších nadřízených pracovníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Pokročilá znalost podvojného účetnictví a související legislativy
• Zodpovědný, samostatný a pečlivý přístup k práci
• Příjemné profesionální vystupování
• Práce s účetním programem PREMIER
• Pokročilá znalost MS excel.
Nástup možný ihned.
Výhody:
• Stravenkový paušál, káva a čaj na pracovišti zdarma
• Firemní vzdělávání
• Firemní notebook a mobilní telefon
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na dopravu
• Home office apod.
Co bude Vaší náplní práce:
• Metodické řízení v účtování nákladů, výnosů, včetně bonusů
• Řízení pohledávek, závazků a cash flow
• Zajištění efektivního hospodaření, optimalizace nákladů a výnosů
• Příprava reportů a statistik, měsíční, kvartální a roční reporting vedení společnosti
• Kontrola účtování na měsíční bázi
• Spolupráce při ročním auditu
• Příprava ročních budgetů společnosti
• Analýza nákladů, identifikace příležitostí k úsporám
• Komunikace s dodavateli, kontrola salda, řešení sporných účetních případů
• Předávání kompletních měsíčních podkladů pro mzdovou účetní, tvorba a účtování CP, řešení úsporných případů
• Příprava podkladů pro žádosti o úvěr u bankovních ústavů
• Příprava podkladů pro fúzi, výpočet pracovního kapitálu při akvizici
• Zajištění kontroly, exporty dat do účetního sw, kontrola zaúčtování na jednotlivých střediscích
• Dohled nad správnosti toku dat mezi systémy
• Tvorba a spolupráce na nových směrnicích, tvorba manuálů
• Plnění běžných i mimořádných úkolů uložených přímým nadřízeným a instrukce dalších nadřízených pracovníků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• Pokročilá znalost podvojného účetnictví a související legislativy
• Zodpovědný, samostatný a pečlivý přístup k práci
• Příjemné profesionální vystupování
• Práce s účetním programem PREMIER
• Pokročilá znalost MS excel.
Nástup možný ihned.
Výhody:
• Stravenkový paušál, káva a čaj na pracovišti zdarma
• Firemní vzdělávání
• Firemní notebook a mobilní telefon
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na dopravu
• Home office apod.
Podobné nabídky práce
Bezpečnostní pracovník/ce z řad OZP - Otice Opava
aktivní nabídka Otice M Security and Cleaning s.r.o.133 Kč za hodinu
Až 23.000Kč Motorizovaný doručovatel pro okres Opava
před týdnem Hlučín První novinová společnost a.s.Výroba papírových obalů | Hradec nad Moravicí | stabilní práce
před týdnem Hradec nad Moravicí Comac jobs s.r.o.26000 - 30000 Kč za měsíc
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.