Back Office & Marketing Specialist s AJ - Praha 10
Aktualizováno:
15. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
40000 - 45000 Kč/měsíc
Značka:
2000818718
Zařazeno na pozici:
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Požadavky
Praha 10 | administrativa & marketing | AJ B2 | 40-45.000 Kč
Hledám pečlivou administrativní podporu do obchodního oddělení s přesahem do marketingových aktivit.
Co od Vás očekáváme?
Zájem pracovat v technicky zaměřené společnosti a podporovat obchodní oddělení
Zkušenosti v administrativě včetně základní fakturační činnosti
AJ/NJ na komunikativní úrovni B2/C1
Zkušenosti s marketingem - např. správa sociálních sítí, Mailing, plánování kampaní, kompletace firemního časopisu apod.
Zkušenosti se SAPem výhodou
Musíte být proaktivní, kreativní, samostatný/á
Zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP
Vaše nová práce?
► Spolupráce s obchodním týmem - podpora obchodních zástupců - administrativní řešení obchodních případů od A do Z, komunikace se zákazníky
► Zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek, objednávek, tvorba obchodních smluv dle vzorů, tvorba podkladů pro výběrová řízení
► Přijímání informací od prodejců o rozjednaných či uskutečněných obchodech
► Zasílání objednávek, kontakt v případě komplikací, řešení reklamací, evidence informací v SAPu
► Fakturace
► Podpora kanceláře, komunikace s mateřskou centrálou
► Marketingové aktivity pro ČR a SR - Mailing, Sociální sítě, kompletace firemního časopisu a další
Na co se můžete těšit?
Motivační mzdové ohodnocení a bonusy cca od 40-45.000 Kč
Dlouhodobou spolupráci na HPP
Práci v malém kolektivu stabilní společnosti v příjemné kanceláři
Vaše nové kolegyně Vás plně zaučí
Firemní benefity – sick days, stravenky, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, Multisportka, teambuildingy, vzdělávání, výuka jazyků, občerstvení na pracovišti,
Možnost čerpat Homeoffice až 2x týdně
Nástup možný ihned
Práci vhodnou i pro absolventy
Hledám pečlivou administrativní podporu do obchodního oddělení s přesahem do marketingových aktivit.
Co od Vás očekáváme?
Zájem pracovat v technicky zaměřené společnosti a podporovat obchodní oddělení
Zkušenosti v administrativě včetně základní fakturační činnosti
AJ/NJ na komunikativní úrovni B2/C1
Zkušenosti s marketingem - např. správa sociálních sítí, Mailing, plánování kampaní, kompletace firemního časopisu apod.
Zkušenosti se SAPem výhodou
Musíte být proaktivní, kreativní, samostatný/á
Zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP
Vaše nová práce?
► Spolupráce s obchodním týmem - podpora obchodních zástupců - administrativní řešení obchodních případů od A do Z, komunikace se zákazníky
► Zpracování poptávek, vytváření cenových nabídek, objednávek, tvorba obchodních smluv dle vzorů, tvorba podkladů pro výběrová řízení
► Přijímání informací od prodejců o rozjednaných či uskutečněných obchodech
► Zasílání objednávek, kontakt v případě komplikací, řešení reklamací, evidence informací v SAPu
► Fakturace
► Podpora kanceláře, komunikace s mateřskou centrálou
► Marketingové aktivity pro ČR a SR - Mailing, Sociální sítě, kompletace firemního časopisu a další
Na co se můžete těšit?
Motivační mzdové ohodnocení a bonusy cca od 40-45.000 Kč
Dlouhodobou spolupráci na HPP
Práci v malém kolektivu stabilní společnosti v příjemné kanceláři
Vaše nové kolegyně Vás plně zaučí
Firemní benefity – sick days, stravenky, vzdělávací kurzy a školení, firemní akce, Multisportka, teambuildingy, vzdělávání, výuka jazyků, občerstvení na pracovišti,
Možnost čerpat Homeoffice až 2x týdně
Nástup možný ihned
Práci vhodnou i pro absolventy
Název firmy
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Bc. Romana Koudelková
Mobil:
736 482 328
Tel:
736 482 328
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem