* Vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské) –– preferujeme kandidáty/ky s titulem VŠ technického směru.
* Výborná znalost práce na PC (zejména MS Office) a orientace na internetu.
* Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (podmínka pro služební pochůzky).
* Skvělé organizační a komunikační schopnosti, včetně příjemného a profesionálního vystupování.
* Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, schopnost analytického a kritického myšlení, časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení.
* Znalost anglického jazyka výhodou (není podmínkou).
* Technická uživatelská zdatnost (PC), řešení běžných incidentů, konfigurace účtů, nastavení tiskárny apod.
Osobní & administrativní asistent/ka Zlín
Aktualizováno:
14. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Zlín
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
P1942524-1
Zařazeno na pozici:
Firma:
Trenkwalder a.s.
Požadavky
Náplň práce
* Navrhovaní a budovaní tabulek a přehledů (nejen vyplňování). Validace a analýza získaných informací a dat – návrhy řešení pro nadřízeného. Vyhledávání informací na internetu.
* Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, včetně domlouvání schůzek.
* Zajišťování chodu kanceláře – např. objednávky kancelářských potřeb, vyřizování pošty a administrativy, evidence dokumentů (včetně návrhů změn těchto evidencí)
* Organizace kalendáře nadřízeného (plánování a připomínání schůzek) a příprava podkladů k jednáním.
* Vyřizování osobních pochůzek a záležitostí pro vedení (nákupy, zajištění servisních prohlídek a mytí vozidel apod.).
* Pracovní doba: střídavý krátký/dlouhý týden (střídají se delší směny ~10 hod a kratší ~6 hod), výjimečně i práce přes víkend.
* Telefonická a e-mailová komunikace s klienty a dodavateli, včetně domlouvání schůzek.
* Zajišťování chodu kanceláře – např. objednávky kancelářských potřeb, vyřizování pošty a administrativy, evidence dokumentů (včetně návrhů změn těchto evidencí)
* Organizace kalendáře nadřízeného (plánování a připomínání schůzek) a příprava podkladů k jednáním.
* Vyřizování osobních pochůzek a záležitostí pro vedení (nákupy, zajištění servisních prohlídek a mytí vozidel apod.).
* Pracovní doba: střídavý krátký/dlouhý týden (střídají se delší směny ~10 hod a kratší ~6 hod), výjimečně i práce přes víkend.
Nabízíme
* Mzdové ohodnocení: až 35 000 Kč měsíčně (dle zkušeností a výsledků).
* Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.
* Přátelský kolektiv a podpora vedení; zaškolení při nástupu samozřejmostí.
* Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.
* Přátelský kolektiv a podpora vedení; zaškolení při nástupu samozřejmostí.
Název firmy
Trenkwalder a.s.
Kontaktní osoba:
Jan Petříček
Tel:
+420 725 475 371
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem