Hledáme zkušeného kolegu/kolegyni s orientací v retail marketingu, schopností vést menší tým a velkou chutí pracovat v dynamickém prostředí, ale hlavně posouvat značku směrem k ještě silnější pozici na trhu. Na pozici manažer marketingových kampaní budete mít na starosti realizaci a koordinaci strategických, a i jinak rozmanitých marketingových kampaní a komunikačních aktivit napříč všemi komunikačními kanály od BTL po ATL.
Náplň práce, na kterou se můžete těšit
* zajišťovat plánování a realizaci ATL i BTL velkých strategických kampaní a dalších zákaznických komunikací středního i menšího rozsahu (od briefingu přes samotnou tvorbu až po vyhodnocení)
* vést tým (3-4 lidí) zodpovědný za přípravu zákaznických letáků a vlastního lifestyle magazínu
* zajištovat správnou a provázanou exekuci celé kampaně napříč komunikačními kanály a dalšími týmy v rámci marketingu
* komunikovat s externími agenturami a dalšími subjekty
* podílet se na mediálním nastavení kampaní v úzké spolupráci s manažerem pro mediální plánování
* spolupracovat na komunikační části on-line a SoMe kanálů zejména s cílem zajistit provázanost svěřených kampaní
* spravovat finanční rozpočet v rámci svěřené oblasti
* pravidelně vyhodnocovat efektivitu kampaní a připravovat doporučení pro další aktivity
Klíčové dovednosti a znalosti pro tuto pozici
* SŠ/VŠ vzdělání, v oblasti marketingu výhodou
* praxe v marketingu (min. 5–7 let), ideálně z food retailu, FMCG
* zkušenost s vedením týmu a řízením externích dodavatelů/agentur
* znalost ATL, BTL a digitálních kampaní a schopnost je efektivně integrovat
* schopnost strategického myšlení, ale i následného naplňování exekuční části kampaní
* kreativní myšlení, schopnost orientovat se na výsledky a zákaznický přístup
* silné organizační a komunikační dovednosti
* znalost a schopnost aktivní komunikace v anglickém jazyce (min. na úrovni B2)
* velmi dobrou znalost práce na počítači (MS-Office – Excel, Powerpoint)
* tvorba prezentací v češtině i angličtině
* řidičský průkaz sk. B (výhodou)
Pokud se dohodneme na spolupráci, získáte
Stabilita a osobní růst
* stanete se součástí společnosti, která již 31 let inspiruje zákazníky dobrým jídlem
* individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
* vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
* firemní akce a aktivity (uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
* prostor pro vlastní iniciativu a kreativitu
* možnost vést zajímavé marketingové projekty
* spolupráci s profesionálním týmem napříč marketingem a obchodem
Work life balance
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba (pevné jádro 9:00–15:00)
* možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným až 2 dny v týdnu)
* kancelář v Modleticích – parkování přímo u kanceláře
Jídlo a sport
* zvýhodněné stravování ve firemní kantýně (svačiny a obědové menu za 40 Kč)
* každé úterý čerstvé ovoce do kanceláře
* multisport karta za 400 Kč
* benefitní Cafeterie (po 1.roce)
* slevy u vybraných partnerů
Pokud jste ten správný člověk na tuto pozici, tak věřím, že Vás výše uvedená činnost zaujala. Teď už stačí jen kliknout na tlačítko „Mám zájem“ a odeslat životopis. Budeme se těšit.
Marketing campaign manager (m/ž) Modletice
Aktualizováno:
13. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Modletice
Značka:
2000816276
Firma:
BILLA, spol. s r. o.