Projektový manažer - personální služby Cheb
Aktualizováno:
2. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Cheb
Značka:
A13172
Zařazeno na pozici:
Account Manager Cheb, KEY account manager Cheb, Projektový manažer Cheb
Firma:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Požadavky
Co požadujeme?
* Prokazatelné zkušenosti s personálními službami, náborem nebo prací v personální agentuře
* Zkušenosti s řízení projektů nebo práce jako Key Account Manager
* Praxe v akvizici a rozvoji nových obchodních příležitostí
* Výborné komunikační dovednosti
* Schopnost organizovat práci a koordinovat tým či pobočku
* Orientace na výsledek a plnění stanovených cílů
* Samostatnost, proaktivní přístup a schopnost řešit problémy
* Prokazatelné zkušenosti s personálními službami, náborem nebo prací v personální agentuře
* Zkušenosti s řízení projektů nebo práce jako Key Account Manager
* Praxe v akvizici a rozvoji nových obchodních příležitostí
* Výborné komunikační dovednosti
* Schopnost organizovat práci a koordinovat tým či pobočku
* Orientace na výsledek a plnění stanovených cílů
* Samostatnost, proaktivní přístup a schopnost řešit problémy
Náplň práce
Hledáme Projektového manažera pro pobočku v Chebu!
Vaším úkolem bude řízení projektů v oblasti personálních služeb, spolupráce při hledání nových náborových kanálů a koordinace chodu pobočky. Kromě péče o stávající klienty budete mít důležitou roli také v akvizici a rozvoji nového obchodu, aby naše pobočka rostla a získávala nové příležitosti.
Co všechno vás na pozici čeká?
* Řízení projektů v oblasti personálních služeb
* Spolupráce a podpora náborového týmu
* Komunikace a péče o stávající klienty
* Akvizice a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* Koordinace chodu pobočky a vedení menšího týmu
* Spolupráce s vedením společnosti – pravidelný reporting, strategické plánování a účast na rozvoji služeb
Vaším úkolem bude řízení projektů v oblasti personálních služeb, spolupráce při hledání nových náborových kanálů a koordinace chodu pobočky. Kromě péče o stávající klienty budete mít důležitou roli také v akvizici a rozvoji nového obchodu, aby naše pobočka rostla a získávala nové příležitosti.
Co všechno vás na pozici čeká?
* Řízení projektů v oblasti personálních služeb
* Spolupráce a podpora náborového týmu
* Komunikace a péče o stávající klienty
* Akvizice a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* Koordinace chodu pobočky a vedení menšího týmu
* Spolupráce s vedením společnosti – pravidelný reporting, strategické plánování a účast na rozvoji služeb
Nabízíme
Co nabízíme?
* Motivační mzda + bonusy za splněné cíle
* Možnosti dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
* Pružná pracovní doba + možnost home office
* Až 6 týdnů dovolené a další firemní bonusy
* Multisport karta pro aktivní odpočinek
* Přátelské a podporující pracovní prostředí
* Služební automobil
* Motivační mzda + bonusy za splněné cíle
* Možnosti dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
* Pružná pracovní doba + možnost home office
* Až 6 týdnů dovolené a další firemní bonusy
* Multisport karta pro aktivní odpočinek
* Přátelské a podporující pracovní prostředí
* Služební automobil
Název firmy
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Kontaktní osoba:
Michaela Tryznová
Tel:
+420 602 428 177
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem