Pro významnou originální zahraniční farmaceutickou společnost hledáme pozici office manažerky s komplexní pracovní náplní včetně podpůrných činností a asistence řediteli.
Lokalita: jihovýchodní část Prahy
Co budete náplní Vaší práce:
* Zajistíte chod kanceláře a podporu ostatních týmů v rámci každodenních činností
* Zajistíte asistenci řediteli společnosti - např. správa kalendáře a organizace schůzek
* Budete mít na starosti evidenci příchozí pošty, telefonních hovorů
* Zajistíte také správu vozového parku a telefonních služeb společnosti
* Budete pracovat se CRM a databázemi
* Budete vypomáhat marketingového oddělení např. při organizaci akcí či s marketingovými materiály
* Do budoucna a po kompletním zaučení se budete starat o část finančních záležitostí
Co Vám Nabízíme:
* Zázemí v mezinárodní originální farmaceutické společnosti
* Komplexní dynamickou pracovní pozici
* Dlouhodobou spolupráci ve stabilní společnosti
* Práci v menším kolektivu
* Zázemí moderních prostor společnosti
* Řadu firemních benefitů vč. 5 týdnů dovolené, sick days
Požadavky
* Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* Pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky
* Anglický jazyk na úrovni minimálně A2/B1 v ústní a písemné formě
* Uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint
* Ochota docházet do kanceláře na denní bázi
* Samostatnost a proaktivní přístup k práci
* Organizační dovednosti
* Zájem učit se nové věci
Office manažerka - Praha
Aktualizováno:
20. 10. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
45000 - 57000 Kč/měsíc
Značka:
2000791103
Firma:
ProfesKontakt, s.r.o.
Požadavky
Název firmy
ProfesKontakt, s.r.o.
Kontaktní osoba:
Denisa Šímová
Mobil:
731 505 299
Tel:
731 505 299
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem