Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu Čeperka

Aktualizováno:

16. 9. 2025

Lokalita pracoviště:

Čeperka

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Firma:

VESNA, a.s.

Požadavky

Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu
- pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, ideálně i zkušenost s e-shop platformou)
- příjemné vystupování a komunikační dovednosti
- základní znalost angličtiny (není podmínkou, ale je výhodou)
- praxi na podobné pozici oceníme, ale rádi zaučíme i šikovnou absolventku

Náplň práce

- zpracování objednávek od zákazníků a vystavování potřebných dokladů
- příprava a expedice zásilek (balení, předání dopravci, sledování dodání)
- správa a editace produktů na e-shopu (texty, fotografie, aktualizace cen)
- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat) – poradíte, pomůžete, vyřešíte
- úzká spolupráce s kolegy z logistiky, nákupu a marketingu
- administrativní podpora chodu kanceláře a obchodu

Nabízíme

- možnost podílet se na rozvoji e-shopu a zákaznické spokojenosti
- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelnou pracovní dobu na jednu směnu (Po–Pá, žádné víkendy)
- přátelský kolektiv, kde se na sebe můžeme spolehnout
Odpovědět na nabídku

Název firmy

VESNA, a.s.

Kontaktní osoba:
Lenka Novotná
Tel: 605 223 979
E-mail: zaslat e-mail s životopisem