Asistent / asistentka - vhodné i pro absolventy Brno
Aktualizováno:
12. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Nabízený plat:
30000 - 35000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSYSTEM s.r.o.
Požadavky
• ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření - vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
Náplň práce
TONERCENTRUM, s.r.o.
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Nabízíme
• práci na HPP, jednosměnný provoz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno - Královo Pole, Křižíkova70b
Termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Kontaktní osoba:
Dagmar Menšíková
Mobil: 608 708 097
E-mail: dmensikova@tonercentrum.cz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno - Královo Pole, Křižíkova70b
Termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Kontaktní osoba:
Dagmar Menšíková
Mobil: 608 708 097
E-mail: dmensikova@tonercentrum.cz
Název firmy
JOBSYSTEM s.r.o.
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil:
+420 721 280 719
Tel:
+420 224 819 391
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem