* Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.
* Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
* Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
* Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
* Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
* lokalita: dojezdová vzdálenost do Velkého Meziříčí či Brna (bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti.)
Head of Controlling #2663 Brno
Aktualizováno:
12. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Firma:
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Požadavky
Náplň práce
* Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)
* Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
* Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
* Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
* Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
* Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
* Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).
* Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
* Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
* Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
* Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
* Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
* Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).
Nabízíme
* Klíčovou roli v rozvoji controllingových a analytických procesů ve firmě, která roste a investuje.
* Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
* Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
* Flexibilitu, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
* Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
* Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
* Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.
* Možnost pracovat přímo i s vedením firmy a ovlivňovat zásadní rozhodnutí. Budete “pravou rukou” CFO a dále budete i úzce spolupracovat se zástupcem vlastníka.
* Stabilní prostředí strojírenské společnosti s dlouhodobou vizí.
* Flexibilitu, můžete pracovat z Velkého Meziříčí, z Brna, občasně i z domu.
* Odpovídající finanční ohodnocení, kdy velmi záleží na zkušenostech kandidáta.
* Velké možnosti profesního růstu i v rámci skupiny Oriens.
* Nástup ideálně 1. 1. 2026, případně v Q1 2026.
Poznámka
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Název firmy
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová
Tel:
+420 602 642 915
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem