Zákaznický servis s AJ a NJ - částečný home office okres Tachov
Aktualizováno:
11. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Tachov
Nabízený plat:
40000 - 43000 Kč za měsíc
Značka:
A11960
Zařazeno na pozici:
Firma:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Požadavky
* Jste empatický a orientovaný na zákazníka
* Domluvíte se výborně anglicky a navíc ovládáte i němčinu (jazykové znalosti jsou největší PODMÍNKOU)
* Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
* Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
* Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
* Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
* Domluvíte se výborně anglicky a navíc ovládáte i němčinu (jazykové znalosti jsou největší PODMÍNKOU)
* Jste schopni efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
* Předchozí zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
* Nebojíte se pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word)
* Jsme otevřeni všem bez výjimky. Pokud jste nedávno absolvovali - žádný problém. Čerstvé absolventy rádi zaškolíme.
Náplň práce
Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud rádi komunikujete s lidmi a ovládáte velmi dobře angličtinu a domluvíte se i německy, určitě nám o sobě dejte vědět.
* Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
* Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
* Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
* Budete komunikovat v angličtině a také němčině
* Budete s našimi zákazníky řešit jejich potřeby a požadavky
* Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
* Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
* Budete poskytovat služby zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
* Mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vracením a informacemi o produktech
* Budete se dokonale orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a budete zákazníkům pomáhat s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
* Budete komunikovat v angličtině a také němčině
* Budete s našimi zákazníky řešit jejich potřeby a požadavky
* Budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími
* Komunikace bude primárně probíhat prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonní hovory
Nabízíme
* Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete každý den aktivně používat cizí jazyky
* Možnost plného i zkráceného úvazku (od 20 hodin týdně)
* Částečný home office - 4 dny v kanceláři a 1 den z domova při plném úvazku, při zkráceném úvazku 1x týdně v kanceláři, zbytek z domova
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
* Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
* Neformální pracovní prostředí
* Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
* Možnost plného i zkráceného úvazku (od 20 hodin týdně)
* Částečný home office - 4 dny v kanceláři a 1 den z domova při plném úvazku, při zkráceném úvazku 1x týdně v kanceláři, zbytek z domova
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti - káva, čaj, pravidelný přísun ovoce
* Přátelský tým a kolegové, kteří vás podporují
* Neformální pracovní prostředí
* Firemní akce - o Vánocích, letní grilování a mnoho dalšího
Název firmy
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Kontaktní osoba:
Marika Špringlová
Tel:
+420 602 119 523
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem