Administrativní pracovník Sokolov

Aktualizováno:

7. 9. 2025

Lokalita pracoviště:

Sokolov

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Firma:

Klíčové centrum - Sokolov

Požadavky

Je tahle práce pro vás?

Jste pečliví, zodpovědní a máte smysl pro pořádek v administrativě?
Dokážete si zorganizovat práci, plnit úkoly podle priorit a dotahovat je do konce?
Hledáte stabilní práci, kde budete přirozenou oporou manažera a celého týmu?
Pokud jste odpověděli 3x ano, pak hledáme právě vás!

Náplň práce

Co budete dělat?

Zpracovávat administrativu spojenou s chodem pobočky – faktury, objednávky, příjemky, evidenci dokumentů.
Podporovat regionálního manažera při každodenní organizaci práce.
Komunikovat se zákazníky při vyřizování objednávek, zakázek, dotazů nebo reklamací.
Koordinovat základní provozní záležitosti pobočky (např. příjem a výdej zboží, kontrola zásob v systému).
Spolupracovat s kolegy z obchodu, montáží, logistiky, skladu či marketingu a připravovat pro ně potřebné podklady.
Pomáhat s přípravou reportů a evidencí výsledků pobočky.

Nabízíme

Co nabízíme?

Práci, kde se rozhodně nebudete nudit – každý den přinese jiné úkoly.
Stabilní zázemí firmy s více než 30 lety historie.
Podporu regionálního manažera i kolegů z celé firmy.
Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje.
Pracovní poměr na 1 rok, následně s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned!
Lokalita: Sokolov

Poznámka

Co bude výsledkem vaší práce?

Dobře fungující pobočka, kde je vše správně zaevidováno, objednávky i doklady jsou zpracované včas a obchodní tým má administrativní podporu, kterou potřebuje.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Klíčové centrum - Sokolov

Kontaktní osoba:
E-mail: zaslat e-mail s životopisem

Našli jsme podobné nabídky

Oblastní vedoucí, manažer, koncipient

Cheb, Sokolov, Mariánské lázně

Policista pořádkové / dopravní / cizinecké policie

Karlovy Vary, Sokolov, Cheb, Lubenec