Hledáme někoho, kdo posune nákupní zážitek na novou úroveň, bude budovat silné, dlouhodobé vztahy s klienty a pořádat zajímavé akce.
Jste zkušený profesionál v zákaznickém servisu a domluvíte se anglicky? Chcete se podílet na úspěchu a růstu exkluzivní značky? Jste kreativní a baví Vás organizace eventů? Pak se neváhejte přihlásit.
náplň práce
* poskytovat profesionální zákaznický servis na prodejně
* zpracovávat nabídky a objednávky pro zákazníky v systému
* plánování a rozvoj eventů
* organizace, účast a dohled nad průběhem akcí pro zákazníky
* analýza úspěšnosti a sledování trendů
co vám nabídneme
* bonusy a příplatky
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* Multisport karta nebo SODEXO karta
* příspěvky na životní pojištění
* příspěvky na penzijní připojištění
* různé týmové akce
co od vás očekáváme
* SŠ/VŠ vzdělání
* min. 2 roky praxe s prodejem
* AJ na úrovni min. B1
* práce s PC (MS Office)
* pozitivní, prozákaznický a profesionální přístup
* otevřený, kreativní a společenský typ
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Prodejní a event koordinátor/ka Brno
Aktualizováno:
5. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
Brno
Značka:
2000693797
Zařazeno na pozici:
Firma:
Randstad HR Solutions s.r.o.
Požadavky
Název firmy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Kontaktní osoba:
Anežka Nosková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem