• Zkušenost z prostředí logistiky, objednávek nebo dodavatelského řetězce.
• Organizační schopnosti a chuť hledat řešení.
• Znalost ERP systémů a MS Office.
• Angličtina na úrovni, kdy zvládnete komunikovat se zahraničními kolegy (němčina výhodou).
• Smysl pro detail, ale i schopnost udržet si nadhled.
Koordinátor zákaznických dodávek do výjimečné společnosti!
Aktualizováno:
3. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Plzeň
Nabízený plat:
45000 - 60000 Kč za měsíc
Firma:
CIE HR s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
• Budete klíčovým kontaktem pro zákazníky i interní týmy.
• Zajistíte, aby se požadavky zákazníků správně propsaly do výroby.
• Pomůžete sladit nákup, výrobu i logistiku do jednoho funkčního celku.
• Udržíte pořádek v datech v ERP systému a postaráte se o jejich správnost.
• Budete sledovat plnění zakázek a sdílet výsledky s vedením.
• Přijdete s nápady, jak procesy zjednodušit a zrychlit.
• Zajistíte, aby se požadavky zákazníků správně propsaly do výroby.
• Pomůžete sladit nákup, výrobu i logistiku do jednoho funkčního celku.
• Udržíte pořádek v datech v ERP systému a postaráte se o jejich správnost.
• Budete sledovat plnění zakázek a sdílet výsledky s vedením.
• Přijdete s nápady, jak procesy zjednodušit a zrychlit.
Nabízíme
• Smlouva na dobu neurčitou
• Přátelský kolektiv
• Příspěvek na dopravu
• 5 týdnů dovolené
• Vlastní kantýna / jídelna
• Stravenky
• Teambuildingy
• Přátelský kolektiv
• Příspěvek na dopravu
• 5 týdnů dovolené
• Vlastní kantýna / jídelna
• Stravenky
• Teambuildingy
Název firmy
CIE HR s.r.o.
Kontaktní osoba:
Diana Blažková
Mobil:
+420 725 909 218
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem