Administrativa, back office České Budějovice
Aktualizováno:
1. 9. 2025
Lokalita pracoviště:
České Budějovice
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
30000 - 50000 Kč/měsíc
Značka:
2000744711
Zařazeno na pozici:
absolvent/absolventy České Budějovice, Pracovník Back Office České Budějovice
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Požadavky
Pro našeho významného klienta, mezinárodního dodavatele elektronických součástí a sestav, hledáme pro jeho pobočku v České republice nového kolegu na pozici do Administrativy, back office.
Náplň práce:
* Řešení fakturačních procesů jednotlivých zakázek (vystavování faktur, evidence došlých faktur atd.)
* Kontrola úhrady faktur, upomínky
* Zpracovávání objednávek v systému
* Příprava podkladů pro účetní
* Komunikace se zákazníky, týkající se potvrzování objednávek
* Úzká spolupráce s obchodním oddělením
* Administrativa
Požadavky:
* SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
* Znalost anglického jazyka (pravidelná komunikace se zákazníky a dodavateli, převaha mailové komunikace), další jazyk výhodou
* Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Řidičský průkaz sk. B
* Práce na PC
* Technické myšlení a komunikační schopnosti
* Zodpovědnost a spolehlivost
* Flexibilita
Nabízíme:
* Práci v zajímavém odvětví a perspektivní společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení vč. motivační složky závislé na plnění pracovních povinností
* Notebook a telefon
* 5 týdnů dovolené
* Nástup možný dle dohody
* Lokalita sídla společnosti: České Budějovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
* Řešení fakturačních procesů jednotlivých zakázek (vystavování faktur, evidence došlých faktur atd.)
* Kontrola úhrady faktur, upomínky
* Zpracovávání objednávek v systému
* Příprava podkladů pro účetní
* Komunikace se zákazníky, týkající se potvrzování objednávek
* Úzká spolupráce s obchodním oddělením
* Administrativa
Požadavky:
* SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
* Znalost anglického jazyka (pravidelná komunikace se zákazníky a dodavateli, převaha mailové komunikace), další jazyk výhodou
* Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Řidičský průkaz sk. B
* Práce na PC
* Technické myšlení a komunikační schopnosti
* Zodpovědnost a spolehlivost
* Flexibilita
Nabízíme:
* Práci v zajímavém odvětví a perspektivní společnosti
* Odpovídající finanční ohodnocení vč. motivační složky závislé na plnění pracovních povinností
* Notebook a telefon
* 5 týdnů dovolené
* Nástup možný dle dohody
* Lokalita sídla společnosti: České Budějovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Název firmy
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem