• vysokoškolské (případně středoškolské) vzdělání stavebního směru – nejlépe pozemní stavby,
• odborná praxe alespoň 5 let – příprava a realizace stavebních projektů,
• zkušenost s realizací dřevostaveb výhodou,
• zkušenost s tvorbou business plánů a cenovým managementem výhodou,
• velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office -Word, Excel, Power Point)
• řidičský průkaz skupiny B –aktivní řidič,
• osobnostní předpoklady: komunikativnost, samostatnost, důslednost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti a týmová spolupráce,
• občanská a morální bezúhonnost.
Projektový manažer – bytová politika - Ředitelství Hradec Králové
Aktualizováno:
30. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
bytová politika
Zařazeno na pozici:
Firma:
Lesy České republiky, s.p.
Požadavky
Náplň práce
• odpovídá za plánování, přípravu a řízení projektů v oblasti bytové politiky podniku jak v oblasti efektivního využití stávajícího bytového fondu, tak i nových projektů bytové výstavby,
• koordinuje přípravu, vytváří analýzy a cíle jednotlivých projektů směřujících k naplnění strategie podniku,
• řídí a koordinuje jednotlivé činnosti v rámci přidělených projektů v souladu se schváleným harmonogramem,
• vytváří zadávací dokumentaci pro výběrová řízení,
• řídí a koordinuje přípravu projektové dokumentace, včetně zajištění potřebných povolení,
• řídí a koordinuje realizaci svěřených projektů,
• řídí a koordinuje předání dokončených projektů v rámci LČR,
• zabezpečuje spolupráci a komunikaci se zúčastněnými stranami a organizačními útvary v rámci podniku i externími partnery s cílem zabezpečovat plynulou, efektivní a včasnou realizaci projektů,
• odpovídá za reporting o bytových projektech směrem k vedení podniku s cílem pravidelně informovat o průběhu naplňování cílů projektů a případných rizicích. Řídí rizika a iniciuje změny projektů směřující k optimálnímu naplnění zadání.
• koordinuje přípravu, vytváří analýzy a cíle jednotlivých projektů směřujících k naplnění strategie podniku,
• řídí a koordinuje jednotlivé činnosti v rámci přidělených projektů v souladu se schváleným harmonogramem,
• vytváří zadávací dokumentaci pro výběrová řízení,
• řídí a koordinuje přípravu projektové dokumentace, včetně zajištění potřebných povolení,
• řídí a koordinuje realizaci svěřených projektů,
• řídí a koordinuje předání dokončených projektů v rámci LČR,
• zabezpečuje spolupráci a komunikaci se zúčastněnými stranami a organizačními útvary v rámci podniku i externími partnery s cílem zabezpečovat plynulou, efektivní a včasnou realizaci projektů,
• odpovídá za reporting o bytových projektech směrem k vedení podniku s cílem pravidelně informovat o průběhu naplňování cílů projektů a případných rizicích. Řídí rizika a iniciuje změny projektů směřující k optimálnímu naplnění zadání.
Nabízíme
• zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci,
• mzdu dle kvalifikace a zkušeností kandidáta, roční odměny,
• zaměstnanecké výhody - systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, 200 hodin dovolené, stravné, osobní účet zaměstnance apod.).
• mzdu dle kvalifikace a zkušeností kandidáta, roční odměny,
• zaměstnanecké výhody - systém benefitů (penzijní připojištění, životní pojištění, 200 hodin dovolené, stravné, osobní účet zaměstnance apod.).
Poznámka
Písemné nabídky včetně motivačního dopisu a strukturovaného životopisu zasílejte elektronicky na prace@lesycr.cz do 21. 9. 2025.
Pracovní míst je vhodné pro muže i ženy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.
Pracovní míst je vhodné pro muže i ženy.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoliv výběrové řízení zrušit, a to bez udání důvodu.
Název firmy
Lesy České republiky, s.p.
Kontaktní osoba:
Lenka Voláková
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem