* SŠ/VŠ ekonomického směru
* Praxe min. 2 roky v účetnictví
* Angličtina nebo němčina (komunikace telefon/emaily)
* MS Office (Excel), SAP výhodou
Účetní pro správu majetku s AJ
Aktualizováno:
26. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
okres Třebíč
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
40000 - 50000 Kč za měsíc
Značka:
1000096
Zařazeno na pozici:
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Požadavky
Náplň práce
Staňte se klíčovým odborníkem, který udrží finanční kontrolu a správu majetku na špičkové úrovni!
Jste precizní, analyticky zdatní a baví vás práce s čísly, účetními systémy a evidencí majetku? Chcete uplatnit své znalosti účetnictví majetku a zároveň komunikovat anglicky v mezinárodním prostředí? Přidejte se k nám a staňte se nepostradatelným členem týmu, který zajišťuje spolehlivou a přesnou správu firemního majetku!
Co bude Vaší náplní práce:
* Správa majetkové knihy a aktivace nových majetkových položek
* Účtování do hlavní knihy a měsíční FA uzávěrky
* Aktualizace dat, přesuny a změny majetku dle požadavků
* Příprava podkladů pro auditory a daňová přiznání
* Spolupráce s audity, controllingu a nákupem
* Práce v SAPu a dalších účetních nástrojích
* Účast na projektech a zlepšování procesů v oblasti majetku
Zaujala Vás tato výzva? Ozvěte se nám a vstupte do prostředí, kde budete mít příležitost pracovat samostatně i v týmu, s podporou dalšího vzdělávání a možností profesního růstu. Nabízíme vám stabilní pracovní poměr, flexibilní úvazek, nadstandardní benefity a práci, která má skutečný dopad. Těšíme se na Vaše CV a společné budování precizní a efektivní správy majetku!
Jste precizní, analyticky zdatní a baví vás práce s čísly, účetními systémy a evidencí majetku? Chcete uplatnit své znalosti účetnictví majetku a zároveň komunikovat anglicky v mezinárodním prostředí? Přidejte se k nám a staňte se nepostradatelným členem týmu, který zajišťuje spolehlivou a přesnou správu firemního majetku!
Co bude Vaší náplní práce:
* Správa majetkové knihy a aktivace nových majetkových položek
* Účtování do hlavní knihy a měsíční FA uzávěrky
* Aktualizace dat, přesuny a změny majetku dle požadavků
* Příprava podkladů pro auditory a daňová přiznání
* Spolupráce s audity, controllingu a nákupem
* Práce v SAPu a dalších účetních nástrojích
* Účast na projektech a zlepšování procesů v oblasti majetku
Zaujala Vás tato výzva? Ozvěte se nám a vstupte do prostředí, kde budete mít příležitost pracovat samostatně i v týmu, s podporou dalšího vzdělávání a možností profesního růstu. Nabízíme vám stabilní pracovní poměr, flexibilní úvazek, nadstandardní benefity a práci, která má skutečný dopad. Těšíme se na Vaše CV a společné budování precizní a efektivní správy majetku!
Nabízíme
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost home office
* Sick days
* Příspěvek do Cafeteria programu
* Příspěvek na stravování / elektronické stravenky
* Jazykové kurzy, příspěvek na vzdělávání
* Moderní kanceláře s relaxačními zónami
* Pravidelné firemní a týmové akce
* Zvýhodněné programy pro zaměstnance a rodinné příslušníky
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost home office
* Sick days
* Příspěvek do Cafeteria programu
* Příspěvek na stravování / elektronické stravenky
* Jazykové kurzy, příspěvek na vzdělávání
* Moderní kanceláře s relaxačními zónami
* Pravidelné firemní a týmové akce
* Zvýhodněné programy pro zaměstnance a rodinné příslušníky
Název firmy
Grafton Recruitment s.r.o.
Kontaktní osoba:
Tel:
+420 720 856 803
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem