Personální koordinátor - Plzeň

Aktualizováno:

19. 8. 2025

Lokalita pracoviště:

Plzeň

Značka:

A13032

Zařazeno na pozici:

Administrativní podpora Plzeň

Firma:

Hofmann Wizard s.r.o.\nImport

Požadavky

Co očekáváme?
* Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
* Každodenní práce s PC, zejména v MS Excel a Word.
* Platný řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení.
* Profesionální a příjemné vystupování, skvělé komunikační dovednosti, samostatnost, odpovědný přístup a časová flexibilita.
* Angličtina na komunikativní úrovni. 
* Ukrajinština bude výhodou.

Náplň práce

Máte silné komunikační dovednosti a baví vás práce  s lidmi? 
Do našeho týmu hledáme kolegu, který zvládne rozmanité situace a ocení prostředí, kde se stále objevují nové výzvy!

Co vás čeká?
* Správa a inzerce volných pracovních pozic – zajištění, že vždy najdeme ty správné kandidáty.
* Organizace náborového procesu – od výběru a testování kandidátů až po jejich nástup do firmy.
* Rychlé a efektivní řešení požadavků zaměstnanců a firemních partnerů.
* Administrativní podpora – příprava pracovních smluv, evidence docházky a tvorba reportů.
* Koordinace a řízení projektů, které jsou přizpůsobeny potřebám našich klientů.

Nabízíme

Co vám nabízíme?
* Odpovídající mzdu a systém finančních bonusů, který ocení vaše úsilí.
* Mobilní telefon a notebook.
* Firemní automobil pro pohodlné cesty ke klientům.
* Stravenky v hodnotě 130 Kč.
* Až 6 týdnů dovolené.
* Jazykové kurzy s příspěvkem až 80 %.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Hofmann Wizard s.r.o.\nImport

Kontaktní osoba:
Michaela Tryznová
Tel: +420 602 428 177
E-mail: zaslat e-mail s životopisem