Administrativní pracovníci s ukrajinštinou Praha
Aktualizováno:
28. 8. 2025
Lokalita pracoviště:
Praha
Nabízený plat:
20800 Kč
Značka:
31753800788
Firma:
STELLAR Accounting s.r.o.
Náplň práce
Lenka Andrlová, e-mail: lenka@ucetnina1.cz
své životopisy v češtině zasílejte na email lenka@ucetnina1.cz
Týmový/á asistent/ka - zákaznická podpora a administrativní výpomoc
S UKRAJINŠTINOU (částečný úvazek)
Popis činnosti:
Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici týmového asistenta/asistentky s ukrajinštinou.
Náplní práce bude zejména:
" komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailem (příchozí hovory, základní informace, přesměrování) primárně v ukrajinštině, případně i ruštině/češtině
" občasná komunikace s úřady v češtině
" zaznamenávání požadavků a práce v systému Hubspot a ClickUp
" jednoduché administrativní a účetní úkoly (např. třídění dokladů, kontrola údajů) v systémech mPOHODA, POHODA, Fakturoid.
" spolupráce s účetním týmem a reporting nadřízenému.
Požadujeme:
" výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování,
" základní orientaci v administrativě nebo účetnictví výhodou,
" pečlivost, samostatnost a zodpovědnost,
" znalost práce na PC (e-mail, tabulky, textové editory, internet, chatGPT)
" výhodou: zkušenost s call centrem, účetnictvím nebo zákaznickou podporou.
Nabízíme:
" práci na částečný úvazek (cca 15-20 hodin týdně),
" možnost plánovat si směny dle dohody (vhodné pro studenty, rodiče na RD, osoby se ZP apod.),
" zaškolení a podporu od týmu,
" práci v přátelském prostředí menšího týmu,
" možnost dlouhodobé spolupráce.
pracujeme z prostředí příjemných kanceláří v budově IDS Praha na Palackého náměstí
své životopisy v češtině zasílejte na email lenka@ucetnina1.cz
Týmový/á asistent/ka - zákaznická podpora a administrativní výpomoc
S UKRAJINŠTINOU (částečný úvazek)
Popis činnosti:
Hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici týmového asistenta/asistentky s ukrajinštinou.
Náplní práce bude zejména:
" komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailem (příchozí hovory, základní informace, přesměrování) primárně v ukrajinštině, případně i ruštině/češtině
" občasná komunikace s úřady v češtině
" zaznamenávání požadavků a práce v systému Hubspot a ClickUp
" jednoduché administrativní a účetní úkoly (např. třídění dokladů, kontrola údajů) v systémech mPOHODA, POHODA, Fakturoid.
" spolupráce s účetním týmem a reporting nadřízenému.
Požadujeme:
" výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování,
" základní orientaci v administrativě nebo účetnictví výhodou,
" pečlivost, samostatnost a zodpovědnost,
" znalost práce na PC (e-mail, tabulky, textové editory, internet, chatGPT)
" výhodou: zkušenost s call centrem, účetnictvím nebo zákaznickou podporou.
Nabízíme:
" práci na částečný úvazek (cca 15-20 hodin týdně),
" možnost plánovat si směny dle dohody (vhodné pro studenty, rodiče na RD, osoby se ZP apod.),
" zaškolení a podporu od týmu,
" práci v přátelském prostředí menšího týmu,
" možnost dlouhodobé spolupráce.
pracujeme z prostředí příjemných kanceláří v budově IDS Praha na Palackého náměstí
Podobné nabídky práce
Bezpečnostní pracovník ostrahy Praha 7 Holešovice - 128 Kč/h
dnes Praha Security 24/7 s.r.o.128 Kč za hodinu
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
STELLAR Accounting s.r.o.
Kontaktní osoba:
Lenka Andrlová
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.